قادری در مراسم تجلیل از کارگران گفت: میاندورود شهرستانی کشاورزی بوده که با تشکیل ستاد اقتصاد مقاوتی در این شهرستان مشکلات و موانع کشاورزان و واحدهای تولیدی و اقتصادی را رفع کنیم تا تولیدکنندگان دغدغه ای جز تولید نداشته باشند.

ارسطو قادری فرماندار میاندورود

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان در هتل بادله اظهار داشت: خوشبختانه در جامعه ما کارگران و کارفرما مقابل همدیگر نیستند بلکه در کنار هم بوده و با تعامل برای چرخاندن چرخ تولید فعالیت می‌کنند.

 

 

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم  رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: کارگران نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند که باید تلاش کنیم مشکلات این قشر را رفع کنیم.

 

 

قادری با بیان اینکه دولت و مدیران از شرایط سخت و طاقت فرسای فعالیت کارگران اطلاع دارند، تصریح کرد: کارگران بازوان توانمند برای رشد اقتصادی جامعه بوده که باید سعی کنیم با رفع مشکلات آنان به هر میزان به این قشر توجه شود تا شاهد توسعه بیشتر کشور باشیم.

 

 

فرماندار میاندورود گفت: میاندورود شهرستانی کشاورزی بوده که با تشکیل ستاد اقتصاد مقاوتی در این شهرستان مشکلات و موانع کشاورزان و واحدهای تولیدی و اقتصادی را رفع کنیم تا تولیدکنندگان دغدغه ای جز تولید نداشته باشند.

 

 

قادری تصریح کرد: استفاده درست از منابع و امکانات می‌تواند موجب اشتغال و کارآفرینی شود و بهره‌وری را افزایش دهد.

 

 

وی با اشاره به اهمیت نقش شوراها گفت: شوراها نقش اساسی در اجرای دموکراسی دارند زیرا با آرا مردم انتخاب شده و با تفکر جمعی می‌توانند موجب توسعه شهر و روستا شوند.

 

 

فرماندار میاندورود  به آغازهفته معلم اشاره کرد و بیان داشت: رشد و توسعه هر جامعه ای مستلزم پویایی نظام آموزشی آن جامعه است.

 

 

قادری گفت: معلمان و مربیان نقش مهمی در تربیت دانش‌آموزان دارند و با پرورش روح آنان را برای جهت دستیابی به کمالات انسانی هدایت می‌کنند.

 

 

در پایان این مراسم از کارگران نمونه و شوراهای فعال این شهرستان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 

 

 

 

 

تسنیم