اصغری از اجرای طرح های اشتغالزا با ویژگی گردشگری روستایی در استان خبرداد و گفت به صورت پایلوت 53طرح اشتغالزا در مناطق شرق مازندران شناسایی شده است .

طرح های اشتغال زا در روستاهای شرق مازندران اجرا می شود

 

شرق مازندران: اصغری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران از شناسایی ظرفیت اشتغال روستاهای استان به عنوان گامی برای ایجاد حرکت و تحول در این بخش نام برد و گفت: برای این منظور به صورت پایلوت ۵۳طرح اشتغالزا در مناطق شرق مازندران شناسایی و احصا شده است .

کامران اصغری گفت: این طرح ها در شهرستان های نکا ، بهشهر و گلوگاه شناسایی شد و تا به کار آفرینان علاقمند ، دارای سرمایه و دانش معرفی شود .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد در فراخوانی از تمامی کارآفرینان علاقمند به کار برخوردار از سرمایه و دانش مورد نظر برای شرکت در این طرح های اشتغالزا دعوت می شود .
به گفته اصغری پس از اجرای این طرح ها در روستاهای شرق مازندران ، در مرکز این استان که ویژگی های مشابه دارد نیز این طرح ها اجرایی خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه مناطق غرب مازندران از ویژگی های متمایزتری به نسبت قسمت شرق این استان برخوردار است ، ادامه داد : طرح های اشتغالزا متناسب با این مناطق نیز تهیه و اجرا خواهد شد .

 

تاکیدبر اشتغالزایی دربخش گردشگری روستایی در مازندران

مدیر کل تعاون مازندران ازاجرای طرح های اشتغالزا با ویژگی گردشگری روستایی در استان خبرداد و گفت که این مساله در مازندران به صورت جدی و کارشناسی پیگیری می شود تا اجرایی شود .
وی ادامه داد : برای این منظور آلاشت ، متکازین بهشهر و جنت رودبار تنکابن به عنوان پایلوت اجرای این طرح ها انتخاب شدند .
به گفته اصغری می بایست از ظرفیت های گردشگری که در روستاهای مازندران وجود دارد به نحو احسن برای ایجاداشتغال استفاده کرد.
وی تاکید کرد : همانطور که برای پابرجا بودن واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی مازندران با پرداخت تسهیلات و اشتغال کمک می شود ازاین پس واحدهای خرد نیز بیشتر حمایت خواهند شد .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران به دیدگاه دولت مبنی بر مردمی کردن اقتصاد اشاره و گفت : کشورهای توسعه یافته جهان با بهره گیری از این مساله توانسته اند به پیشرفت های لازم و خوبی برسند .
به گزارش ایرنا, وی از برگزاری جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر بخش تعاون مازندران در سالجاری خبرداد و افزود : حدود ۵۰۰ کارآفرین استان دراین مراسم تجلیل می شوند .