انتظاری با بیان اینکه مکاتباتی را با فدارسیون اسکی کشور برای جانمایی پیست اسکی در حومه شهر کیاسر انجام داده‌ایم، اظهار کرد: با شناسایی مکان مناسب، عملیات اجرایی پیست اسکی در جنوب شهرستان ساری و شهر کیاسر را آغاز می‌کنیم.

pist-eskii

 

 

به گزارش شرق پرس خلیل‌الله انتظاری در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری کیاسر در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر برخی از زیرساخت‌های پیست اسکی کیاسر به منظور گردش و تفریح علاقه‌مندان فراهم است که تلاش داریم با تکمیل این زیرساخت‌ها زمینه گردشگری زمستانی را در این منطقه فراهم کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه مکاتباتی را با فدارسیون اسکی کشور برای جانمایی پیست اسکی در حومه شهر کیاسر انجام داده‌ایم، اظهار کرد: با شناسایی مکان مناسب، عملیات اجرایی پیست اسکی در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر را آغاز می‌کنیم.

 

 

شهردار کیاسر با اشاره به اینکه کیاسر می‌تواند به قطب گردشگری زمستانی شمال کشور تبدیل شود، تصریح کرد: گردشگری، صنعتی درآمدزا و پویا است و نباید اجازه داد حرکت چرخ این صنعت در فصولی از سال متوقف شود.

 

 

وی ادامه داد: اجرای این طرح به دلیل قابلیت‌های اقلیمی منطقه در راه‌اندازی تفرجگاه‌های زمستانی می‌تواند دستاورد مطلوبی در بر داشته باشد.

 

 

انتظاری گفت: ارتقاء زیرساخت‌های گردشگری نقش موثری در استقبال گردشگران از ظرفیت‌های گردشگری دارد که می‌طلبد مسئولان نسبت به فراهم‌ ساختن این زیرساخت‌ها اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

فارس