حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی با بیان اینکه باید از هر گروه و جناحی برای مردم و ایجاد اقتصادی پویا کار شود، گفت: باید شعار اقتصاد مقاومتی در عمل اجرایی شود

ملاکریمی دادستان نکا: ایجاد سایبان قیامت در گرو ایجاد سایبان اقتصاد و امنیت برای مردم در این دنیاست

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) ملاکریمی دادستان نکا در جلسه در کارگروه اشتغال نکا که با حضور فرماندار و تعدادی از مدیران برگزار شد با بیان اینکه نکا از ظرفیت بالا در بخش اقتصادی روبه‌رو است، بیان کرد: ایجاد سایبان قیامت در گرو فراهم کردن امنیت اقتصادی و سایبان اقتصادی در این دنیا برای دیگران است.

 

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی اظهار داشت: همه ما باید برای کمک به صنعت و صنعت‌گران وارد عمل شده و برای پویایی در این بخش تلاش شود تا شاهد شکوفایی همه‌جانبه در بخش اقتصادی باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در مدت سه ماهی که به‌عنوان دادستان نکا در این شهرستان فعالیت دارد، تاکنون از هفت واحد اقتصادی بازید کرده است، یادآور شد: در این بازدیدها متوجه توانمندی بالای سرمایه‌گذاران در بخش اقتصادی شدم که باید با فعال کردن اقتصاد و افزایش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به کمک آنان بشتابیم.

 

به گزارش فارس, دادستان نکا با بیان اینکه باید از هر گروه و جناحی برای مردم و ایجاد اقتصادی پویا کار شود، گفت: باید شعار اقتصاد مقاومتی در عمل اجرایی شود و ما هم برای تکریم از سرمایه‌گذاران با تمام توان آماده‌ایم و باید همه با هم به اقتصاد نکا و پویایی آن کمک کنیم.