قادری گفت: شهرستان میاندورود اگر چه کوچک است اما در بسیاری از زمینه‌ها سرآمد شهرستان‌های دیگر است که این نشان از جایگاه این شهرستان دارد.

ارسطو قادری

 

فرماندار میاندورود اظهار داشت: امنیت و آرامش ‌برای سرمایه‌گذاران در میاندورود برقرار است.

 

به گزارش شرق پرس، ارسطو قادری در مراسم افتتاح مرکز پرورش ۳۳ هزار قطعه‌ای مرغ مادر در بخش گهرباران میاندورود با بیان اینکه در نظام اسلامی در همه زمینه‌ها الگو معرفی شده است، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی مدیران بالادستی و پایین‌دستی در جمهوری اسلامی دانست.

 

وی اظهار داشت: معمولا جایگاه انسان‌ها سبب بخشیده شدن اعتبار و بزرگی به فرد می‌شوند اما بعضی اوقات انسان نیز سبب بخشیده شدن بزرگی و عظمت به یک جایگاه می‌شود که در حقیقت شهیدان رجایی و باهنر به جایگاه ریاست جمهوری بزرگی بیشتری بخشیدند.

 

فرماندار شهرستان میاندورود با بیان اینکه بزرگ‌ترین کار در این شهرستان برقراری امنیت و آرامش در بخش‌های مختلف بوده است، افزود: اینکار را انجام دادم تا نگرانی‌های موجود و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران از بین برود.

 

وی در پایان بیان داشت: شهرستان میاندورود اگر چه کوچک است اما در بسیاری از زمینه‌ها سرآمد شهرستان‌های دیگر است که این نشان از جایگاه این شهرستان دارد.

 

به گزارش فارس، در این مراسم از پنج طرح تولیدی و خدماتی شامل ایستگاه شماره دو آتش نشانی و دو واحد پرورش گوسفند و مرغ مادر همچنین اورژانس و سیل‌بند هفت روستای بخش گهرباران با هدف جلوگیری از وارد آمدن خسارت سیل از رودخانه نکار رود به مردم منطقه مجموعا با اعتبار ۴۷ میلیارد ریالی بهره‌برداری شد.