محمدرضا تباکی با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی از 27 پروژه در گلوگاه گفت: از این تعداد پروژه 25 طرح به بهره برداری می رسد و 2 پروژه کلنگ زنی شده و عملیات ساخت آن آغاز می شود.

همزمان با هفته دولت 25 پروژه در گلوگاه به بهره برداری می رسد

 

 شرق مازندران: فرماندار گلوگاه گفت: بمناسبت هفته دولت ۲۷ پروژه عمرانی، آموزشی، فرهنگی و خدماتی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان آماده بهره برداری و کلنگ زنی است.

محمدرضا تباکی در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: از این تعداد پروژه ۲۵ طرح به بهره برداری می رسد و ۲ پروژه کلنگ زنی شده و عملیات ساخت آن آغاز می شود.
وی افزود: این پروژه ها در زمینه عمران شهری، روستایی، خدماتی، آموزشی، کشاورزی، صنعتی و فرهنگی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
فرماندار گلوگاه ادامه داد: مهمترین پروژه های هفته دولت این شهرستان افتتاح و بهره برداری از پمپ بنزین و مجتمع خدماتی رفاهی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، کارخانه تولید مقوا در شهرک صنعتی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی و چمن مصنوعی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال است.
تباکی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مختلف دولت و نظام به مردم است، گفت: مسئولان این شهرستان در هفته دولت باید فعالیت های خود را به اطلاع مردم برسانند و در شهر بنر و تبریک برای گرامیداشت این هفته نصب شود.
به گزارش ایرنا وی همچنین با اشاره به برنامه ها و پروژه های این شهرستان افزود: دیدار با امام جمعه و خانواده شهدای کارمند، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار مردم با مسئولان، سخنرانی فرماندار در نماز جمعه و همچنین افتتاح پروژه های مختلف راه، جاده، کشاورزی، آموزشی، خدماتی و عمرانی از جمله برنامه های این هفته در گلوگاه است.