احمدی فرماندار نکا گفت : فراهم کردن زمینه لازم برای استفاده از تسهیلات بسته رونق تولید، گامی برای توسعه شهرستان و رفع بیکاری و رونق اشتغال است

پرداخت تسهیلات رونق تولید برای غلبه بر بیکاری و ایجاد اشتغال

 

 به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) فرماندار شهرستان نکا گفت: تاکنون ۳۱ واحد تولیدی این شهرستان تسهیلات رونق تولید را دریافت کرده اند.

 

جعفر احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این واحدها در مجموع بیش از ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند و با این مبلغ، رونق واحدهای تولیدی و اشتغال جدید اتفاق افتاد.

 

وی گفت: در شهرستان نکا از ۱۶۶ طرح در قالب پرداخت تسهیلات بسته حمایتی رونق تولید ثبت نام شد که ۹۶ طرح به ستاد تسهیلات و بانک ها معرفی و از این تعداد ۳۱ طرح یعنی کمتر از یک سوم طرح ها موفق به دریافت تسهیلات شدند.

 

فرماندار نکا با اعلام اینکه بیشترین پرداختی برای افرادی که در سیستم بهینه یاب ثبت نام و به بانکها معرفی شدند در بخش کشاورزی بوده است، اظهار کرد: از ۳۱ طرح اعلام شده، ۲۶ طرح در بخش کشاورزی بوده است که موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

 

احمدی ادامه داد: ۷۰ واحد تولیدی از ۱۶۶ طرح تولیدی ثبت نام شده در سیستم بهینه یاب، در حال تنظیم قرارداد با بانک های مختلف هستند و تسهیلات رونق را به زودی دریافت می کنند.

 

وی گفت : بیکاری و نبود اشتغال در شهرستان نکا از مشکلات و معضلات مهم جوانان است که فراهم کردن زمینه لازم برای استفاده از تسهیلات بسته رونق تولید، گامی برای توسعه شهرستان و رفع بیکاری و رونق اشتغال است که با درایت و هوشیاری دولت اجرایی شده است.