سیده آسیه حسینی بانوی کارآفرین میاندورودی در زمینه پرورش قارچ دکمه‎ای در روستای چوکلای این شهرستان، به‎عنوان سومین تولیدکننده برتر کشور انتخاب شد.

gharch90

 

 

 

به گزارش شرق پرس  توجه به تولیدات داخلی و ایجاد بسترهای مناسب برای اشتغال‎زایی سبب استفاده از نیروهای انسانی می‎شود که قطعا جامعه را از فضای استفاده از کالاهای خارجی دور می‎کند و این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

سیده آسیه حسینی کارآفرین طرح پرورش قارچ دکمه‎ای در روستای چوکلای شهرستان میاندورود، در همایش طلایه‎داران اقتصاد مقاومتی که در هفته بسیج از سوی بسیج سازندگی کشور برگزار شد به‎عنوان سومین تولیدکننده برتر کشور انتخاب شد.

 

وی در آغاز با ۱۵ میلیون تومان سرمایه در انبار ۳۰ متری شروع به فعالیت کرد و با استفاده از آموزش‎های مورد نظر در این عرصه توانست مقدمات راه‎اندازی یک واحد تولیدی را ایجاد کند.

 

این تولیدکننده برتر، به‎مدت سه سال در عرصه پرورش قارچ دکمه‎ای مشغول به فعالیت است و توانست ۱۵ نفر را مشغول به‎کار کند تا در تحقق اقتصاد مقاومتی قدم موثری بردارد.

 

به گزارش فارس, وی با استفاده از تسهیلات بسیج سازندگی میاندورود از حمایتی خوبی برخوردار شد و برای چندین نفر اشتغال‎زایی به وجود آورد که از نکات قابل توجه این امر، استفاده از نیروهایی بود که زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی قرار داشتند.