رئیس شورای اداری بهشهر با اشاره به اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در بهشهر رونق خواهد یافت، افزود: منطقه نمونه گردشگری شمال کشور در عباس آباد بهشهر ایجاد می‌شود.

پروژه های بزرگ ملی بزودی در شرق مازندران افتتاح می شود

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران)  سجادی فرماندار بهشهر گفت: ۴ پروژه بزرگ ملی با حضور رئیس جمهور در آینده نزدیک در بندر امیرآباد بهشهر افتتاح می‌شود.

سید خالق سجادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهشهر می‌تواند قطب صنایع بزرگ شمال کشور و استان شود.

وی افزود: بالغ بر سه هزار هکتار زمین بلامعارض داریم که با ساماندهی، این اراضی می‌تواند برای سرمایه‌گذاری مناسب‌سازی شود.

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه پیگیر احداث شهرک صنعتی هزار هکتاری در بهشهر هستیم، تصریح کرد: مراحل اداری تصویب آن در هیئت دولت در حال انجام است.

سجادی با بیان اینکه چینی‌ها آماده سرمایه‌گذاری برای احداث شهرک صنعتی ۲۰۰ هکتاری در بهشهر هستند، افزود: مطابق قانون سرمایه‌گذاری خارجی برای چینی‌ها حمایت صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه هزار و ۱۶۰ هکتار زمین در حال سرمایه‌گذاری در بندر امیرآباد فعال است، افزود: در تلاش هستیم به همین میزان اراضی را برای سرمایه‌گذاری به افراد واجد شرایط واگذار کنیم.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی بهشهر نیمه نخست سال ۹۶ بهره‌برداری خواهد شد، گفت: سد گلورد اواخر امسال آبگیری خواهد شد.

رئیس شورای اداری بهشهر با اشاره به اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در بهشهر رونق خواهد یافت، افزود: سرمایه‌گذار جدید برای توسعه طرح‌های گردشگری در عباس آباد فعال و منطقه نمونه گردشگری شمال کشور در عباس آباد ایجاد می‌شود.

سجادی با بیان اینکه در منطقه هزار جریب بهشهر، چشمه‌های آب معدنی بکری بوده که با شناسایی بیشتر به منطقه گردشگری تبدیل خواهد شد، گفت: پروژه‌های گردشگری در شرق مازندران رونق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۴ پروژه بزرگ قرار است با حضور رئیس جمهور بهره‌برداری شود، افزود: این پروژه‌ها شامل فاز دوم بندر امیرآباد، کارخانه صنایع چوب و کاغذ تبریز، فولاد امیرآباد، سیلوی و پایانه غلات، جاده جدید  رستمکلا – بندر امیرآباد  خواهد بود که قرار است با حضور رئیس دولت افتتاح شود.

به گزارش تسنیم فرماندار بهشهر از انجام مطالعه زیست محیطی و آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه مازندران در حسین آباد بهشهر خبر داد و گفت: این پروژه اکنون دارای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.