جعفر احمدی فرماندار نکا با گلایه از وضعیت اشتغال در واحدهای صنعتی منطقه گفت: تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی شرق مازندران بیداد می‌کند.

تعدیل نیرو در صنایع شرق مازندران بیداد می کند

 

 

به گزارش شرق پرس، جعفر احمدی در جلسه  رفع مشکلات و موانع  شهرک‌های صنعتی نکا در کارخانه حلاوت این شهرستان اظهار داشت: در انتخابات با شکوه ۷ اسفند, بیش از ۸۰ درصد رأی دهندگان این شهرستان شرکت کرده که حماسه  ای دیگر را آفریدند و به جهانیان نشان دادند در همه حال پشت ولایت فقیه هستند و صحنه‌های انقلاب را خالی نخواهند گذاشت.

 

وی افزود: موضوع صنعت در کشور و جامعه ما از اهمیت فراوانی برخوردار بوده که باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی و تکیه بر بازوان توانمند صنعتگران مسائل و مشکلات این زمینه را رفع کنیم.

 

فرماندار نکا گفت: در شهرستان نکا علیرغم اینکه شهری صنعتی بوده و در زمینه صنعت تنها ۲۳ درصد اشتغالزایی صورت گرفت و برای اشتغال هر فرد در این صنعت حدود ۱۲۰ میلیون تومان هزینه نیاز است.

 

وی تصریح کرد: اشتغال در صنعت از جایگاه مهمی برخوردار بوده که با نگاه درست، اصولی و ویژه به این امر بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌توانند مشغول به فعالیت شوند.

 

احمدی گفت: متاسفانه به دلیل تحریم ظالمانه و مشکلات اقتصادی بسیاری از شاغلان صنعت با مشکل بیکاری مواجه هستند که امیدواریم در دوران پسا تحریم مشکلات در این زمینه کاهش یابد.

 

 

 

 

 

 

تسنیم