مهدی نبوی در جلسه مشکلات کارگری کارخانه نکا سفال اظهار کرد: باید در این شرایط تلاش ها برای برپا شدن کارخانجات و کارگاه ها باشد.

 

karkhane-tatill

 معاون فرماندار نکا با تاکید بر پیگیری مشکلات کارگران نکا، گفت: کارخانجات تعطیل شده شرق مازندران فعال می‌شوند.

 

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری نکا، مهدی نبوی در جلسه مشکلات کارگری کارخانه نکا سفال اظهار کرد: باید در این شرایط تلاش ها برای برپا شدن کارخانجات و کارگاه ها باشد.

 

وی افزود: امروز که در شرایط حاصل از تحریم های ظالمانه ، کشور تحت فشار است باید با تکیه به فرامین مقام معظم رهبری و با اقتصاد مقاومتی از این برهه نیز عبور کنیم.

 

نبوی افزود: ما شرایط سخت جنگ را مدیریت کردیم. جنگی که تحمیلی بود و نزدیک به ۴۰ کشور از صدامیان حمایت می کردند و باید با همفکری و تلاش یکدیگر کارخانجات و کارگاه های تولیدی را شکوفا کنیم.

 

وی گفت: امروز یکی از دغدغه های نظام ، اشتغال جوانان است. بنابر این باید به دنبال حل مشکلات صنایع تولیدی باشیم.

 

معاون فرماندار نکا افزود: اشتغال اداری حد خاص خود را دارد و بیش از آن نمی توان نیرو گرفت اما در تولید می توانیم از پتانسیل های بالقوه استفاده کنیم و اشتغال ایجاد کنیم و برای مملکت ارز آوری داشته باشیم. بسیاری از وسایلی که الان وارد می شود را می توانیم خودمان بسازیم و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم. البته این برنامه می خواهد و باید ابتداً از خودمان شروع کنیم.