فیسه سادات حسینی مطلق دبیر سیزدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز و مبتکر بسیجی مازندران روز سه شنبه در این جشنواره گفت: این جشنواره در واقع منشاء جنبش نرم افزاری دانشجویان و در عرصه تولیدات داخلی و عمل به فرمایشات رهبری بر حضور بسیج رد عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی وسیاسی و... است تا در جنگ نرم دشمن موفق شویم.

 

 

basiji-mobtaker

سیزدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز و مبتکر بسیجی مازندران در دانشگاه علم و فن آوری استان در بهشهر برگزار و از ۴۰ دانشجوی ممتاز، تجلیل شد.

 

 

به گزارش شرق پرس نفیسه سادات حسینی مطلق دبیر سیزدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز و مبتکر بسیجی مازندران روز سه شنبه در این جشنواره گفت: این جشنواره در واقع منشاء جنبش نرم افزاری دانشجویان و در عرصه تولیدات داخلی و عمل به فرمایشات رهبری بر حضور بسیج رد عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی وسیاسی و… است تا در جنگ نرم دشمن موفق شویم.

 

 

وی بیان داشت: برگزاری جشنواره های علمی بسیج اثری ماندگار است که خوشبختانه در طول دوازده جشنواره گذشته که کارکرد علمی داشته اند و مقالات و اختراعات و تحقیق و پژوهش ارائه شده است شاهد نوآوری های مختلف در حوزه بسیج دانشجویی استان بوده ایم.

 

 

 حسینی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌های علمی، در مجموع حدود ۲۴۰ دانشجو با ۲۴۰ اثر از دانشگاه‌های سراسر مازندران  شرکت کردند یادآور شد: این دوره از جشنواره در بخش‌های مختلف مقالات دانشجویی، تحصیلات تکمیلی بوده که ۱۲ شهرستان مازندران در این دوره از جشنواره شرکت کرده و ۱۰ مقاله به دبیرخانه ارائه شده است.

 

 

وی تصریح کرد: آثار این دوره از جشنواره از کمیت و کیفیت بالایی نسبت به سال های گذشته برخوردار بوده و بیشترین شرکت کننده ما نیز در بخش علوم انسانی بوده اند که ۱۷ نفر از نخبگان و ممتازین تحصیلات تکمیلی در این جشنواره شرکت کردند.

 

 

حسینی ادامه داد: معرفی الگوهای برتر و موفق دانشجویی، تشویق دانشجویان، شناسایی نخبگان، ارتقاء بنیه علمی و ایجاد رقابتی سالم از اهداف این جشنواره است.

 

 

به گزارش مهر, دبیر سیزدهمین جشنواره ممتازان و مبتکران بسیجی دانشگاه‌های سراسر مازندران گفت: در سیزدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز و مبتکر بسیجی مازندران  ۳۵ اثر برتر و پنج فعال علمی بسیج دانشجویی تجلیل شد.