مدیر آموزش و پرورش بهشهر در مراسم بهره برداری از آزمایشگاه نانو دانش آموزی گفت:امکانات اولیه و تجهیزات این آزمایشگاه‌ها با همکاری معاونت فناوری و پارک فناوری کشور تهیه‌شده است

آزمایشگاه دانش آموزی نانو در بهشهر به بهره برداری رسید

 

 

به گزارش شرق پرس مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بهشهر، شب گذشته در آیین افتتاح این آزمایشگاه گفت: این آزمایشگاه نانو بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش باهدف تقویت روحیه خلاقیت، نوآوری و پژوهش محور کردن دانش‌آموزان و معلمان مقاطع متوسطه اول و دوم ایجادشده است.

 

 

قربانعلی اصغری اظهار داشت: امکانات اولیه و تجهیزات این آزمایشگاه‌ها با همکاری معاونت فناوری و پارک فناوری کشور تهیه‌شده است که ۴۰ درصد این هزینه‌ها از محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۳۰ درصد آن وزارت آموزش‌وپرورش و ۳۰ درصد نیز از سوی ستاد نانو کشور تأمین‌شده است.

 

امام‌جمعه بهشهر نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش همه متصدیان تعلیم و تربیت در شهرستان بهشهر به مقام والای علم در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بهشهر ازجمله شهرهای برخوردار در علم و فن‌آوری و دارای ظرفیت‌های خوبی در این زمینه است که باید با شناسایی ظرفیت‌ها در شکوفایی آن تلاش شود.

 

 

حجت‌الاسلام سید عرب علی جباری گفت: اندیشه انسان موجب رشد و تعالی و آگاهی بخشی می‌شود و در این راستا نیز باید با استفاده از اندیشه توانمند برای پیشرفت و علم امروزی تلاش شود زیرا جامعه علمی برای موفقیت باید برنامه‌های خود را حول محور اخلاق و معنویت تنظیم کند و لذا باید مدیران و معلمان و نظام تعلیم و تربیت به این امر مهم توجه کند.

 

 

فرماندار بهشهر نیز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: توجه به جایگاه علم و فضیلت در جامعه از مسائل مهمی است و  باید بدانیم نگرش علمی همراه با عمل برای توسعه علمی در جامعه لازم است.

 

 

به گزارش مهر,‌ سید خالق سجادی گفت: جامعه سالم و متعالی درگرو توجه به تهذیب و اخلاق‌مداری در کنار علم است و تا مادامی‌که جامعه به علم و اخلاق در راستای هم توجه کند موفقیت همه‌جانبه حاصل می‌شود.