فرامرز درخشنده روزنامه نگار و چهره پیشکسوت رسانه های مازندران چندصباحی است با بیماری سرطان مبارزه می کند و با تمام دشواری ها همچون سرو ایستاده است, جا دارد که برای سلامتی این مرد مهربان دعا کنیم.

فرامرز درخشنده بیماری سرطان برای روزنامه نگار پیشکسوت مازندران دعا کنیم

 

شرق پرس: در زندگی انسانها همواره افرادی درمسیرشان قرارمی گیرند که تاثیرگذارهستند و می توانند سرنوشت دیگران را تحت الشعاع قرار دهند. براساس آموزه های مختلف یادمی گیریم که حوادث تلخ ورخدادهای منفی را از ذهنمان پاک نموده و از آرشیوخارج کنیم و بالعکس اتفاقات شیرین و آدم های خوب ومثبت را همواره به ذهن می سپاریم واینها بخشی از زندگی امان می شوند بی آن که خود بدانیم.

 

آدم های خوب وتاثیرگذار درقید زمان ومکان محدود نمی شوند ویاد وخاطراتشان همیشه ماندگاراست؛ یک پزشک متعهد، یک مدیردلسوز، یک معلم نمونه، یک کاسب خداشناس و….. ویک روزنامه نگارشریف!

 

دوستی شریف وپرتلاش داریم که بیست سال پیش دست زن وبچه هایش را گرفت و آمد به ساری، مرکز مازندران! اواصالتاً کرمانشاهی است و به حد اعلاء انسان و خوش قلبی اش شهره عام وخاص است. این میهمان عزیزخیلی زود درقلوب دوستان جدیدش جاخوش کرد وبا قلم رسایش زبان حال شریف ترین اقشارجامعه شد؛ کارگران محترم!

 

اعتدال را درزندگی اش جاری ساخته ،گفتارش شیواست ورفتارش الگویی برای تمامی آنانی که می خواهند درکسوت روزنامه نگاری موفق و مانا باشند! صبور است و منطقی! اگرچه برخی اوقات به اقتضای شغلش ازکوره در می رود, در دلش هیچ چیز نیست!

 

نامهربانی می کنی ؛ با محبت ذاتی اش شرمنده ات می کند؛ عجیب نجیب است و سربه زیر! همه او را دوست دارند! اعتراف می کنم که اومتعلق به نسل ما نیست! او صبر ومهربانی و لطف به هم نوعانش رایکجا با هم دارد! اصلاً اوحیف است که درقالب کلمات و جملات گنجانده شود! او را نمی توان وصف کرد ؛ باید با اوزندگی کنی تا معنی درست انسان بودن را درک نمایی!

 

دوست مهربانمان “فرامرز درخشنده” انسانی تمام عیار و روزنامه نگاری متعهد و دلسوز و توانا که سالهاست مسئولیت خطیر روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری کار ایران “ایلنا” دراستان را دارد و اخیراً مسئولیت انجمن صنفی روزنامه نگاران مازندران را هم عهده دارشده چندصباحی است با بیماری سرطان مبارزه می کند و با تمام دشواری ها همچون سرو ایستاده و سایه مهربانی اش همچنان مامن دوستان وهمکاران است.

 

با خبرم که برخی از مسئولان همواره از طروق مختلف جویای احوال ایشان هستند و دیگران عزیزان مسئول نیز با مشاهده این مطلب حتما پیگیر او خواهند بود که از همه مسئولان به نوبه خود بخاطر توجه به اهالی رسانه تشکر می کنم.

 

او امانتی است ازجانب خداوند منان, همانگونه که همه ما امانت الهی هستیم, فرامرز عزیز و دوست داشتنی متعلق به خود و خانواده اش نیست؛ او متعلق به همه مازندران و ایران است. جسم نازنین دوستمان “فرامرز” اکنون به دست طبیبان مهربانی سپرده شده تا او را ازرنج هایی که دراین سالها برده رهایش کنند وبا دعای خیرهمه آنانی که او را دوست دارند، ایزد متعال لباس عافیت برتن او کند و ما همچنان از وجود نازنینش بهره مند شویم.

 

دستان پرتوان پزشک معالج دکترجان بابایی فوق تخصص خون وانکولوژی فرامرزعزیز را بوسه می زنیم وازایشان عاجزانه درخواست می کنیم که این امانت گرانبها را سلامت به جامعه برگردانند وازخداوند مهربان شفای عاجل برای تمامی بیماران و به خصوص فرامرزمهربان مسالت می نماییم.

رضا تیموری-دریا