در چند روز گذشته خبر شهادت چند تن از مدافعین حرم مازندرانی در سوریه منتشر شد و همین مسئله گویای این بود که اینبار در اردیبهشت مازندران همراه با بوی بهارنارنج عطر شهدا نیز به مشام خواهد رسید.

اردیبهشت مازندران با عطر شهدای مدافع حرم

 

 

شرق پرس: این روزها در هر کوچه و خیابانی بوی عطر درختان بهارنارج به مشام‌مان می‌خورد، بویی که استشمام آن به انسان جان دوباره‌ای می‌بخشد اما در کنار آن عطر شهادت مدافعان حرم حضرت زینب (س) فضای استان را دگرگون کرد.

 

 

جوانان دل‌باخته سالار شهیدان (ع)، فرزندان معنوی امام خمینی (ره) و سربازان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که گهواره‌نشینان روزهای انقلاب بودند، این‌ روزها در دفاع از جبهه جهانی مقاومت به‌سوی خط مقدم مبارزه با گروه‌های تکفیری صهیونیستی آمریکایی شتافتند و در جوار حرم شریفه حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه (س) به مبارزه با استکبار جهانی و دنیای کفر می‌پردازند.

 

 

جمعه ۱۷ اردیبهشت خبر شهادت چند تن از مدافع حرم مازندرانی در سوریه در فضای مجازی استان قرار گرفت و همین مسئله گویای این بود که باری دیگر دیار علویان عطر و بوی شهدا به خود می‌گیرد.

 

این روزها شهر مملوء از عطر شهدای مدافع حرم است، مادران و خواهران شهدا، داغ برادر بر سینه دارند و برای بازگشت پیکرهای پاک فرزندان حضرت زهرا (س) به انتظار نشستند.

 

حال و هوای مازندران وصف‌ناپذیر است، زنان و مردان مازندرانی به یاد روزهای جنگ تحمیلی منتظر حضور ۱۳ کبوتر خونین‌بال و ۲۱ جانباز مدافع حرم هستند و خود را برای میزبانی شایسته از طلایه‌داران عرصه جهاد و شهادت آماده می‌کنند تا حماسه‌ای دیگر در دیار علویان خلق کنند.

 

دیار علویان باری دیگر خود را برای میزبانی هرچه شایسته‌تر از پیکر شهدای مدافع حرم آماده می‌کند؛ مردان و زنان کشاورز مازندرانی که این روزها در حال نشاء و آماده‌سازی زمین‌های کشاورزی هستند، در انتظار شهدای مدافع حرم نشستند تا از آنها به‌عنوان فرزندان زهرای مرضیه استقبال کنند.

 

 

گروه‌های تکفیری آمریکایی صهیونیستی که خود را در پشت نام داعش مخفی کرده‌اند و از سوی رژیم منحوس آل‌سعود تغذیه می‌شوند باید بدانند حاج قاسم سلیمانی و سربازان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جواب محکم و دندان‌شکنی به آنها خواهند داد تا از کرده خود پشیمان و در نزدیک‌ترین فرصت به درک واصل شوند.

 

 

داعشی‌های تکفیری صهیونیستی بدانند سربازان امام خمینی (ره) و حضرت ولی عصر (عج) انتقام این ناجوانمردی را خواهند گرفت و خواب را بر آنها حرام می‌کنند و تا نابودی کامل آنها دست از پیش نمی‌کشند.

 

اگرچه تکفیری‌های صهیونیستی جسم برادران رزمنده ما را مورد هدف گلوله قرار دادند اما تفکر این بسیجیان در سربازان تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) باقی مانده و ادامه دهنده راه بزرگ آن بزرگان عرصه مجاهدت هستند.

 

 

 

 

 

 

 

فارس