در دهه های گذشته میلیون ها نفر به بهانه مبارزه با تروریسم توسط دولت آمریکا و هم پیمانانشان به فجیع ترین شکل ممکن کشته، زخمی و آواره شده و به زنان و کودکان بازمانده از این جنگ تعرض شده است.
 
balooe
 
 
 
 
 
شرق پرس: خانه هاشان ویران سرزمینشان سوزان یا به زور تصاحب و منافعشان  غارت  گشت.
 
 
 استکبار جهانی با ابزار و ساز و برگ نظامی دنیا را غارت و با بنگاههای خبر پراکنی و تبلیغاتی خود قشون کشی و نسل کشی های خود را توجیه و برای مدتی افکار عمومی را در چنبره ی خود محاصره کردند .
 
 
اگرچه دولت آمریکا و جبهه استکبار با ساز و کار تبلیغاتی و به خدمت گرفتن رسانه ها توانستند تمامی رفتار ضدحقوق بشری خود در ویتنام ،عراق ، افغانستان و به روشی در ایران عزیزمان را مبارزه با تروریسم معرفی کنند اما در هفته های اخیر با حمایت های سیاسی و بسته های حمایتی برای تقویت نظامی رژیم تروریستی صهیون دیگر مردم دنیا را نمی توانند با خود همراه نمایند چراکه تمامی ملت ها توحش اسرائیل را به چشم می بینند وهمچنین فریاد زنده باد تروریسم آمریکا را شنیده اند .
 
 
سلاحهای ممنوعه ای که در قوانین بین المللی استفاده از آن مجاز نیست شبانه روز بر سر مردم روزه دار غزه فرو می ریزد .
 
 
سلاحهای تحریمی در اختیار تروریست های اسرائیلی است تا با آن حتی زنان و کودکان را قطعه قطعه کنند.
 
 
بسیار تلخ و ناگوار است که دنیا شاهد چنین فجایعی است و تلخ تر از آن اینکه به شکل آشکار دولت آمریکا برای تقویت نظامی اسرائیل بسته حمایتی در نظر می گیرد این اقدام بیشتر از گذشته شعار مبارزه با تروریسم این استکبار جهانی را به چالش می کشاند و روی سیاه دولت مردان آمریکا و اسرائیل را سیاه تر و مظلومیت غزه را فریاد میزند.
 
 
با بازخوانی حیات ننگین رژیم تروریستی اسرائیل به روشنی در می یابیم که مأموریت این رژیم غصب ، تعرض و نسل کشی است .
 
 
 نادیده گرفتن تمامی قطعنامه های سازمانهای بین المللی کمترین کارشکنی این رژیم نامشروع در عرصه های بین المللی است که مدعیان حقوق بشری آن را می بینند اما سکوت می کنند.
 
 
سیاهه رژیم زورگوی اسرائیل سراسر نقض حقوق بشری است همکاری پنهان ارتجاع عرب با این رژیم نیز بر درنده گی اسرائیل افزوده است .
 
 
اما از سویی اتحاد جبهه غربی ، عبری و عربی برای به زانو درآوردن و شکستن مقاومت مردم غزه گروههای مقاومت را یکپارچه ساخت و قدرت مقاومت را به آنان نشان داد .
 
 
با وجود شکل گیری چنین اراده ای دیگر تلاویو امن نخواهد بود و باریکه غزه تنها راه توقف نسل کشی تروریسم جهانی را مقاومت می داند و راکت های گروههای مقاومت هر نقطه از اسرائیل را نشانه می رود که این آغازی بر پایان حیاط شیطانی غده سرطانی خواهد بود که این همان پیش بینی بنیان گذار دور اندیش انقلاب اسلامی بوده است که تداوم این مبارزه امروز با تدابیر هوشمندانه رهبر گرانقدر ایران اسلامی سید علی خامنه ای امکان پذیر است.
 
 
امام به خوبی می دانست که دستیابی به استقلال روندی دشوار و پیچیده دارد که با تدبیری بی نظیر با اعلام روز جهانی قدس آمریکا و رژیم اسرائیل را در بن بستی نابود کننده قرار داد.
 
 
امروزنیز رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران در مناسبتهای مختلف خطر آمریکا و صهیونیسم را برای تمام دنیا به خوبی تشریح می نماید و اشتهای تمام ناشدنی این هیولای آدم خوار را برای دنیا تصویر می نماید .
 
 
در پایان باید گفت اگرچه سکوت مرگبار سازمانهای بین المللی و حقوق بشری رنج مردم غزه را صد چندان کرده اما بیداری ملت های دنیا از ماهیت رژیم اسرائیل وافشای ادعاهای دروغین آمریکا در مبارزه با تروریسم را موجب شده و نابودی غده سرطانی را نوید می دهد.
 
علی بالوئی