در چندين سخنرانى و مصاحبه تاكيد داشتيد كه نماينده همه مردم استان و بلكه كشور هستید و خصوصا خيرخواه كل استان مازندران. البته كه اينطور است. حالا چه شده است که حاضريد مازندران از داشتن منطقه آزاد محروم باشد چون منطقه ای که شما می پسندید تائید نشد

سیدعباس باقری : نامه سرگشاده فرزند یک شهید به احمدی لاشکی

 

شرق پرس(شرق مازندران): پس از اظهارات منفی احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس در واکنش به تائید امیرآباد بعنوان منطقه آزاد, واکنش های زیادی به این رفتار توسط اقشار مختلف مردم مازندران را شاهد بودیم. در این بین سید عباس باقرى فرزند یکی از شهدای گرانقدر نیز در نامه ای سرگشاده به این نماینده استان مازندران مسائلی را به وی گوشزد کرد که در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

جناب آقاى احمدى لاشکى نماینده محترم مجلس مازندران, ضمن عرض احترام؛ بیانات شما در انتقاد از اعلام امیرآباد بعنوان منطقه آزاد در رسانه ها منتشر شد. اما نکات مبهمی در اظهارات شما وجود دارد که ذهن مردم شرق مازندران را درگیر یک تناقض در رفتار نمایندگی شما کرد.

 

۱. حضرتعالى به قوانین و اساسنامه هاى موجود نمایندگان رجوع بفرمایید. چون شما بعنوان مسئول مجمع نمایندگان هستید باید وسعت نظر استانى داشته باشید اما متاسفانه در شهر خودتان محدود شدید و با اینکه تمام کارشناسان و صاحبنظران بر این باورند که منطقه امیر اباد بهشهر کاملا مورد تائید است و نسبت به مناطق دیگر پیشنهادی, رجحان دارد اما کماکان بر اعتقاد شخصی خود پای می فشارید!

 

۲. در چندین سخنرانى و مصاحبه تاکید داشتید که نماینده همه مردم استان و بلکه کشور هستید و خصوصا خیرخواه کل استان مازندران. البته که اینطور است. حالا  چه شده است که حاضرید مازندران از داشتن منطقه آزاد محروم باشد چون منطقه ای که شما می پسندید تائید نشد, و حتی حاضرید در اذهان بیدار مردم مازندران مصداق ضرب المثل: دیگی که برای من نجوشد… شوید !؟.

 

۳. مطلب مهم دیگر این است که آیا شما به توازن و توزیع عادلانه امکانات در همه جای استان اعتقاد دارید؟ یا خدای ناکرده همه ی اعتبارات و امکانات را برای حوزه انتخابیه خود می خواهید؟ آیا در همه این سالها که نماینده کل مازندران و کشور بودید! به شرق مازندران و روستاهای آن سفر کرده اید؟! مگر تا حال مردم شرق یا نمایندگان ما مقابل طرح هاى شما ایستاده اند؟! به این دلیل که براى مردم شما احترام قائل هستند و آبادانى و آسایش کل استان را خواستارند. بهتر نیست حضرتعالى هم همه مسائل را سیاسی نبینید و در کنار مردم شرق مازندران باشید و خدای ناکرده مصداق آیه خَسِرَ الدُّنْیَا وَالْآخِرَهَ… نباشید.

 

آقای نماینده, شاید خدا خواست و قانون انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بصورت استانی برگزار شود پس اولین امتیاز منفی شما همین بخشی نگری خواهد بود. و از طرفی شاید هیچگاه طرح جدایی غرب مازندران که در اذهان برخی دوستان جولان می دهد اجرا نشد, و چه خوب است که شما براستی نماینده تک تک شهروندان مازندرانی و خیرخواه همه مردم استان باشید.

 

جناب آقاى احمدى لاشکى مطالب بالا زمینه اى بود براى یک مطلب که ما مردم شرق مازندران از شما و نمایندگان مازندران می خواهیم همه با هم کمک کنید طرح منطقه آزاد امیر آباد بهشهر در مجلس تصویب شود و لطفا همه با هم کمک کنید تا همه مازندران پیشرفت کند و بدانید چشم مردم مازندران به همت و راى شماست.

 

سید عباس باقرى – فرزند معلم بسیجى شهید سید جلال باقرى