جمهوری اسلامی ایران ، نه یک کلمه بیشتر، نه یک کلمه کمتر ، کامل ترین ساختار، مشعشع از وحدت ، در جریان زندگی امروز ایرانیان است .

دکتر برزگرنژاد

شرق پرس : موثربودن  وحدت  در زندگی  بواسطه ساختار هایی است . که از وحدت درخشش پیدا می کند .

 

 کامل ترین ساختار مشعشع از وحدت  :

  جمهوری اسلامی ایران ، نه یک کلمه بیشتر، نه یک کلمه کمتر ، کامل ترین ساختار، مشعشع از وحدت ، در جریان زندگی امروز ایرانیان  است  .

 

عامل تعادل ساختار مشعشع شده از وحدت : 

 

در  ساختار دارای  تعادل جایگاه فرد و جمع  مشخص است .

 

سر گردان در خلاءنیست .

 

جمهوری اسلامی ایران، بواسطه رای تک  تک  احاد جامعه استقرار، تداوم دارد. این جایگاه معقول ترین و فراگیر ترین جایگاه  ( برای فرد ، جمع )در سر تا سر ایران عزیز می باشد .

جریان طبیعی زندگی ، بواسطه  عرف ، شرع  ،قانون ، تعریف می شود . کارامدی از عوامل مهم برای تشخیص عملکرد طبیعی ساختار ها است .

 برخی از علائم و نشانه اعلام می کند بخشی از ساختارهای جریان زندگی در مسیر طبیعی نیست . بطور مثال وجود فساد در جامعه اسلامی با توجه به تاکید فروان بر امانت داری، امین بودن ،نشان می دهد .

 

ساختار  اقتصادی ، زندگی ( فرد،  جمع) دارای نقص است .

 

وجدان های زیادی بواسطه غفلت هوشیار نیستند. مثل وحدت یا کنارهم بودن که موجب تشکیل ساختارهایی می شود .

 

کارآمد است . یعنی دارای عملکرد طبیعی است.مثل یک انسان سالم است .

 

از کنار هم قرار گرفتن سیستم های مختلف مثل سیستم های :   تنفس ، گردش خون ، گوارش ، عصبی ، جذب ، دفع، و…تشکیل شده است .همه این ساختار ها سالم است .یعنی کارکرد طبیعی دارد. کارکرد طبیعی ساختارها در عرصه جامعه کارآمدی را به ارمغان دارد.
 

تلاش ها، برای چیست ؟

شرایط فراهم باشد .

مسیر طبیعی زندگی جریان جاری جامعه باشد .

افرادحاضر  در این دوره زمانی و آیندگان ، با تلاش خود مسیر زندگی را طبیعی  طی کنند. همانطور که گذشتگان ما به سهم خود این تلاش ها  را برای ما انجام دادند .

 دکتر ایوب برزگر نژاد ، استادیار دانشگاه علو پزشکی مازندران