کریمی رئیس هیأت دوچرخه‌سواری نکا گفت: اعزام 25 دوچرخه سوار شرق مازندران در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره) با همکاری بسیج ورزشکاران مازندران، لشکر ویژه 25 کربلا، اداره ورزش و امور جوانان و فرمانداری نکا و اسپانسری شرکت بهپاک بهشهر انجام شد.

 

 

به گزارش شرق پرس رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان نکا از اعزام یک گروه ۲۵ نفره از دوچرخه‌سواران نکایی به حرم حضرت امام خبر داد و گفت: این دوچرخه‌سواران نکایی از مسیر حرم شهدای گمنام نکا تا حرم امام راحل را رکاب می‌زنند.

 

مطلب کریمی در حاشیه اعزام دوچرخه‌سواران به مرقد امام ره گفت: این حرکت فرهنگی در آستانه سالروز رحلت معمار بزرگ انقلاب امام خمینی(ره) و با همکاری بسیج ورزشکاران مازندران، لشکر ویژه ۲۵ کربلا، اداره ورزش و امور جوانان و فرمانداری نکا و اسپانسری شرکت بهپاک بهشهر انجام شد.

 

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان نکا گفت: هدف از برگزاری این اعزام ورزشکاران دوچرخه‌سوار به مرقد امام راحل، میثاق و بیعت دوباره با امام راحل، شهدا، رهبری، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام  جمهوری اسلامی و همچنین گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع حرم بوده است و به همین مناسبت این برنامه در دستور کار قرار گرفت.