حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در مراسم افتتاح خانه کشتی بهشهر گفت: بهشهر و گلوگاه از جمله شهرهای شرق مازندران هستند که دارای ظرفیت و پتانسیل مناسب در ورزش کشتی هستند.

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران ) حبیب حسین زادگان در حاشیه آیین افتتاح خانه کشتی تختی بهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر و گلوگاه از جمله شهرهای شرق مازندران هستند که دارای ظرفیت و پتانسیل مناسب در ورزش کشتی هستند و احداث خانه کشتی از نیازهای مهم شرق مازندران بود.

وی افزود: شهرستان بهشهر سالهای سال، مهد کشتی ایران بوده است و قهرمانان فراوانی را در میدان های مختلف تربیت کرده است که با توجه به اینکه قطب کشتی شرق مازندران است باید توجه به ساخت خانه کشتی با قوت بیشتری برای تسهیل در کار ورزشکاران ایجاد می شد.

بهشهر و گلوگاه دارای ظرفیت مناسب در کشتی هستند

عکس-ایرنا

 

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه استفاده از توان بخش خصوصی در امر ورزش مساله مهمی است که باید مورد توجه همه هیئت های ورزشی قرار گیرد، گفت: برای افتتاح این خانه کشتی بهشهر هم بخش خصوصی، هیئات ورزشی و مسئولان پای کار آمدند تا این خانه کشتی آبروی ورزشکاران برای تمرینات منظم باشد.

حسین زادگان ادامه داد: پتانسیل خوبی در ورزش شرق مازندران وجود دارد که باید با شناسایی ظرفیت های مختلف در کشتی و ورزش های مختلف برای رونق بخشی و توسعه ان پیش قدم شویم و با نگاه ویژه به کشتی بهشهر، این شهرستان را هم به جایگاه جویبار در بخش کشتی مازندران برسانیم.

رئیس هیئت کشتی مازندران نیز با اعلام اینکه هم اکنون ۲۳ خانه کشتی در سطح استان مازندران وجود دارد که برخی افتتاح شده و برخی هم رد دست افتتاح است، یادآور شد: جایگاه بهشهر در بخش کشتی ویژه است که باید ویژه و خاص دیده شود و در پرورش قهرمانان تلاش شود.

به گزارش مهر, علی اصغر ثمربخش گفت: برای توسعه و رشد خانه کشتی در کل استان مازندران با تمام توان وارد عمل شده ایم و امیدواریم تا با اتحاد و انسجام شاهد رشد و توسعه در تمام  نقاط استان باشیم.