روز نخست رقابتهای کشتی جام شهید هاشمی نژاد بهشهر برای کشتی گیران ایرانی پربار نبود و در این روز کشتی گیران داغستان روسیه از 4 وزن صاحب 3 طلا و یک نقره شدند و در صدر ایستادند.

تیم کشتی داغستان روسیه صدرنشین روز نخست جام شهید هاشمی نژاد بهشهر

 

 

 

به گزارش شرق پرس  روز پنجشنبه سیزدهمین دوره مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد با حضور چهار تیم خارجی جمهوری آذربایجان، ارمنستان , داغستان روسیه و گرجستان و ۱۴ تیم داخلی در بهشهر آغاز شد.

 

 

کشتی گیران داغستانی در در چهار وزن نخست درخشان ظاهر شدند و با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره  صدر نشین روز نخست لقب گرفت.

 

 

روز اول و در رقابت پایانی وزن ۵۰ کیلو , محمدخان از داغستان با برتری مقابل علی فاتحی از توابع تهران طلا گرفت و افشین صبوری کشتی گیر بهشهری در این  وزن عنوان سوم مشترک را با علی عباس از جمهوری آذربایجان  بدست آورد.

 

 

در وزن ۶۰ کیلو احمد عبدالله داغستانی, صادق‌ اف از کشور آذربایجان را شکست داد و به مدال طلا رسید.  علی مقصودی از تهران و محمد نامجو مطلق از گیلان در این وزن عنوان سوم مشترک را بدست آوردند.

 

 

در وزن ۷۴ کیلو جمال عبادی از تیم نفت امیدیه,  ماگمادوف داغستانی راشکست داد و طلا گرفت. نیما اشقاقی از بهشهر و صادق پاریاب از گیلان  به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

 

در  وزن ۹۶ کیلو سید امیرحسین میربابایی از گیلان,  دانیال شریعتی از همدان  را شکست و مدال طلا گرفت . علی اصغر اکبری از بهشهر و شاهین حاج میرزایی از کردستان هم به عنوان سوم مشترک رضایت دادند .

 

 

روز جمعه نیز رقابتها در وزن های ۵۷، ۶۶ ،۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم انجام می گیرد تا پرونده سیزدهمین دوره مسابقات نیز در این روز بسته شود.