محمد مایلی کهن مدیر فنی تیم امید به اظهار نظر کی‌روش درباره جدایی احتمالی‌اش از تیم ملی واکنش نشان داد و گفت کجا بروند از ایران بهتر؟

حمله مجدد مایلی کهن به کی روش؛ کجا برود از ایران بهتر؟

 

 

شرق پرس: محمد مایلی کهن در پاسخ به سوالی درباره شرایط اردوی امارات گفت: ما یک اردوی ۱۰ روزه را برگزار کردیم و بچه‌ها خوب تمرین کردند.

 

 

وی گفت: بازیکنان در این اردو تمرین‌های مرتب و خوبی را انجام دادند و یک بازی تدارکاتی نیز با استرالیا برگزار کردیم که روی هم رفته بازی خوبی بود. تیم امید نقاط ضعفی دارد و باید تا فرصت باقی مانده تلاش کنیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم.

 

مدیر فنی تیم ملی امید همچنین درباره حضور اعضای شورای شهر در این اردو نیز گفت: علیرضا دبیر علاوه بر اینکه عضو شورای شهر است سمت نایب رییسی کمیته ملی المپیک را نیز در اختیار دارد و به همین خاطر حضورشان چندان هم جای تعجب ندارد. هادی ساعی هم مدال‌آور المپیک است.

 

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود تیم ملی امید تاکنون با تیم‌های درجه ۲ و ۳ آسیا بازی کرده و توانسته آن‌ها را شکست دهد ولی الان با تیم ملی استرالیا که یکی از تیم‌های خوب آسیا بازی کرده نیز گفت: به هر حال اگر می‌گویند این تیم‌ها درجه ۲ و ۳ هستند ولی رقبای ما در آسیا همین‌ها هستند. مگر تیم ملی بزرگسالان با آلمان بازی کرد؟ در مسابقه‌های مقدماتی همین است. ما در غرب آسیا نشان دادیم که تیم بدی نیستیم و خوب هستیم. بازی با استرالیا هم نه اینکه صددرصد راضی باشیم اما به نسبت ۷۰-۸۰ درصد از آن راضی هستیم اما طبعا نقاط ضعف داریم که باید تلاش کنیم. اما اینکه بگوییم صددرصد به المپکی برویم این طور نیست کار سخت است و همه دارند تلاش می کنند.

 

به گزارش ایسنا مایلی‌کهن درباره اینکه کی‌روش از احتمال جدایی از تیم ملی حرف زده گفت: من کاری به ایشان ندارم از خودشان بپرسید. کجا بروند از اینجا بهتر؟ شما بشنو و باور نکن!