در مسابقه فینال فوتسال جام رمضان بهشهر, حمله یکی از تماشاگران، آغازگر درگیری شدید فیزیکی میان وی با نیمکت نشینان و به تبع آن، ورود دیگر تماشاگران و برخوردهای شدید میان آن ها با یکدیگر شد .
آرشیو

آرشیو

 

 

 

به گزارش شرق پرس در این مسابقه که شامگاه پنجشنبه در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد برگزار شد ، بازی تیم های فوتسال زیروان و پاسند با ورود یکی تماشاگران تیم پاسند و حمله وی به سمت نیمکت این تیم ناتمام باقی ماند .

 

 

 

حمله این تماشاگر ، آغازگر درگیری شدید فیزیکی میان وی با نیمکت نشینان و به تبع آن ، ورود دیگر تماشاگران و برخوردهای شدید میان آن ها با یکدیگر شد .

 

نیروی انتظامی حاضر در سالن تلاش فراوانی برای خاتمه دادن به این درگیری ها انجام داد اما حضور پرتعداد تماشاگران ، مانعی برای پایان یافتن این حاشیه ها و درگیری ها بود .

 

با اوج گرفتن درگیری ها ، گازهای اشک آور به کمک ماموران انتظامی آمد و پس از آن بود که سالن مسابقه آرام آرام تخلیه شد .

 

به نظر می رسد دلیل اصلی ورود تماشاگر معترض به زمین مسابقه ، اعتراض فراوان وی به نحوه قضاوت یکی از داوران مسابقه فینال بود .تماشاگران معتقد بودند، داور این مسابقه ، با اتخاذ تصمیم اشتباه ، زمینه ساز پدید آمدن یک گل نادرست برای هر کدام از دو تیم بود .

 

ثانیه هایی پیش از آغاز این درگیری ها ، داور با دمیدن سوت خود ، خطایی را به سود تیم زیروان گرفت و در شرایطی که می خواست کارت زرد را به بازیکن تیم پاسند بدهد،اعتراض بازیکن تیم پاسند که با همراهی هواداران پرتعداد این تیم همراه بود، داور را از دادن کارت زرد به این بازیکن منصرف کرد .

 

همین تصمیم گیری های اشتباه بود که به گفته تماشاگران ، زمینه اصلی بروز اعتراضات فراوان تماشاگران را فراهم کرد .

 

این بازی پیش از نیمه کاره ماندن ، با اعتراض مداوم تماشاگران و پرتاب بطری های آب به درون سالن ، برای دقایقی متوقف شده بود که بار دیگر بازی از سر گرفته شد .

 

پیش از تعطیل شدن مسابقه ، دیدار این دو تیم تا اواسط نیمه دوم با نتیجه ۲ بر ۲ در جریان بود .فوتسال جام رمضان بهشهر پس از سال ۸۸ که مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن قدیمی و کوچک تختی با درگیری به پایان رسیده بود ، تعطیل شده بود .

 

عده ای معتقد بودند، سالن کوچک تختی ، از دلایل اصلی بروز تنش در زمان برگزاری مسابقات فوتسال است .

 

این افراد گمان می کردند بهره برداری از سالن شهید هاشمی نژاد می تواند پایانی بر تنش ها و حاشیه های مسابقات فوتسال جام رمضان باشد اما انگار مشکل مسابقات جام رمضان بهشهر را باید در جای دیگری جستجو کرد .

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا