دوره آموزشی مربیگری پاراگلایدر از هفتم مهر ماه در سایت پرواز روستای مهدیرجه گلوگاه برگزار می شود و شرکت کنندگان به مدت 4 روز آموزش های تئوری و عملی مربوط به این رشته را فرا می گیرند.

paraglayder5

 

 

به گزارش شرق پرس یخکشی گفت : دوره آموزش مربیگری پاراگلایدر با حضور ۴۰ مربی زن و مرد استان های کشور به میزبانی بهشهر و سایت پرواز مهدیرجه گلوگاه برگزار می شود .

 

 

 

مولود کفشی روز دوشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: این دوره آموزشی از هفتم مهر ماه در سایت پرواز روستای مهدیرجه گلوگاه برگزار می شود و شرکت کنندگان به مدت ۴ روز آموزش های تئوری و عملی مربوط به این رشته را فرا می گیرند.

 

وی همچنین از برگزاری رقابت های قهرمانی پاراگلایدر مازندران به میزبانی بهشهر بعد از دوره آموزشی خبر داد و یادآور شد: در این رقابت ها توان ورزشکاران شهرهای مختلف در این ورزش سنجیده می شود.

 

رییس انجمن مهارت های فردی و همگانی مازندران با اشاره به ورزش هیجانی پاراگلایدر، افزود: سایت پروازی در منطقه مهدیرجه گلوگاه یکی از پیست های استاندارد می باشد که مورد توجه پاراگلایدر سواران قرار گرفته است وعلاقمندان انجام این رشته همواره برای انجام تمرین به صورت جمعی و انفرادی از آن استفاده می کنند.