صبح شنبه در مراسمی با حضور دبیر هیئت کشتی مازندران و مسئولان میاندورود رئیس هیئت کشتی و هیئت نجات غریق این شهرستان معارفه شدند.

رئیس جدید هیئت کشتی و هیئت نجات غریق میاندورود معارفه شدند

 

 

به گزارش شرق پرس, مراسم تودیع و معارفه روسای هیئت‎های ورزشی کشتی و نجات غریق در میاندورود برگزار شد.

 

 

 

 صبح شنبه در مراسمی با حضور دبیر هیئت کشتی مازندران و مسئولان میاندورود رئیس هیئت کشتی این شهرستان تودیع و معارفه شد.

 

همچنین پس از یک دوره سرپرستی رئیس جدید هیئت نجات غریق این شهرستان معرفی شد.

 

در این جلسه که در دفتر فرماندار میاندورود انجام شد، الهیار اسعدی که پس از سه سال حضور در هیئت کشتی، جای خود را به علی عبدی داد، گفت: در مدت مسئولیت بیشترین توان خود را برای تربیت کشتی‌گیران در رده‎های پایه متمرکز کرده بودم.

 

وی اظهار کرد: شهر سورک زادگاه کشتی‌گیران و پیشکسوتان دهه‎های گذشته میاندورود و مازندران است.

 

رئیس سابق هیئت کشتی میاندورود با بیان اینکه در سال‎های گذشته که بخش سابق میاندورود پیشرفت خوبی در زمینه تربیت قهرمانان ملی داشته است، بسیاری از مناطق قهرمان‌پرور کنونی در مازندران آوازه‎ای نداشتند، تصریح کرد: یکی از کارهایی که تاکنون انجام نشده و باید به آن توجه شود، برگزاری مسابقات کشتی جام پیشکسوتان فقید این منطقه است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود نیز ورزش کشتی در میاندورود را خواستگاه کشتی در مازندران دانست و گفت: وجود قهرمانان و ورزشکاران شاخص طی سال‎های گذشته در این شهرستان رسالت مسئولان ورزشی را سنگین‌تر می‎کند.

 

مختار مهدوی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: هم‌دلی و هم‌زبانی بین ملت و دولت در سال‌جاری سرلوحه کار دستگاه ورزشی میاندورود است.

 

وی با قدردانی از تلاش‎های رئیس سابق هیئت کشتی این شهرستان اظهار کرد: عبدی رئیس جدید این هیئت از پیشکسوتان و خیران ورزشی میاندورود است که با تلاش و علاقه روزهای خوبی را برای این ورزش رقم خواهد زد.

 

به گزارش  فارس در این مراسم عبدالله ولی‌نژاد به عنوان رئیس جدید هیئت نجات غریق میاندورود معرفی شد.