شهرام جعفری رییس هیات کشتی بهشهر گفت : در این مراسم که ساعت 12 روز پنجشنبه برگزار می شود ، ورزش دوستان بهشهری از بهنام احسان پور کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد از چهار راه فراش محله تا پارک ملت این شهر استقبال می کنند .

ehsanpor-koshti

 

 

به گزارش شرق پرس, رییس هیات کشتی بهشهر گفت : مراسم استقبال از ملی پوش بهشهری تیم ملی کشتی آزاد با حضور مسوولان و علاقمندان به ورزش این شهرستان برگزار می شود .

 

شهرام جعفری در گفت و گو با  ایرنا اظهار کرد : در این مراسم که ساعت ۱۲ روز پنجشنبه برگزار می شود ، ورزش دوستان بهشهری از بهنام احسان پور کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد از چهار راه فراش محله تا پارک ملت این شهر استقبال می کنند .

 

وی بیان کرد : انتظار می رود کشتی دوستان بهشهری به دلیل اهمیت فراوان عنوان کسب شده توسط کشتی گیران تیم ملی ، حضوری پرشور در این مراسم داشته باشند .

 

رییس هیات کشتی بهشهر افزود : احسان پور تنها کشتی گیر کشورمان بود که در هر ۴ مسابقه تیم ملی در لس آنجلس به روی تشک رفت و پیروز شد.

 

تیم ملی کشتی ایران با درخشش مازندرانی ها به چهارمین عنوان قهرمانی پیاپی خود در رقابت های جام جهانی رسید .

 

در این مسابقات که به میزبانی آمریکا برگزار شد ، تیم ملی کشتی ایران که از وجود ۹ مازندرانی در ترکیب خود سود می برد ، به رغم برخی ناداوری ها که به خصوص در دیدار نهایی مقابل میزبان نمود بیشتری داشت ، به مقام قهرمانی رسید .

 

حضور کشتی گیران جوان مازندرانی و درخشش آن ها در مقابل حریفان نامدار و با تجربه کشورهای رقیب، نکته بسیار امیداور کننده این مسابقات بود .

 

آن چه که در گذشته همه دوستداران کشتی در مازندران را نگران کرده بود، نبود نسلی پرامید و مدعی در اوزان گوناگون کشتی آزاد بود که با برگزاری این رقابت ها و درخشش کشتی گبران مازندرانی ، خط بطلانی بر این دیدگاه ها کشیده شد .

 

کشتی مازندران ، رودخانه همیشه جوشان از استعداد است که با تلاش مداوم و همیشگی مربیان دلسوز خود ، در حال درو کردن مدال ها و عناوین معتبر مسابقات جهانی و بین المللی و المپیک است .