بخشدار مرکزی بابل درباره مراسم تشییع فوتبالیست مازندرانی گفت: پیکر مرحوم نوروزی روز شنبه بعد از تشییع در زمین شهدای هفت تیر برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای کپورچال بابل منتقل می‌شود.

زمان تشییع پیکر کاپیتان پرسپولیس در مازندران اعلام شد

 

 

به گزارش شرق پرس غلام‌رضا سماکوش بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین پیکر هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس در بخشداری مرکزی بابل اظهار کرد: در هماهنگی به عمل آمده با خانواده مرحوم نوروزی، پیکر هادی نوروزی کاپیتان متعصب تیم پرسپولیس ساعت ۹ صبح روز شنبه هفته آینده از مقابل پل پیروزی واقع در ایستگاه آمل تا زمین ورزشی شهدای هفت تیر بابل تشییع می‌شود.

 

 

وی افزود: پیکر مرحوم نوروزی بعد از تشییع در زمین شهدای هفت تیر برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای کپورچال بابل منتقل می‌شود.

 

 

بخشدار مرکزی بابل با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی بابل، مقدمات لازم برای تشییع پیکر هادی نوروزی فراهم است، تصریح کرد: پیکر این بازیکن فردا بعد از تشییع در استادیوم آزادی تهران به بابل منتقل می‌شود که با هماهنگی انجام شده با شهرداری این شهرستان، پیکر آن مرحوم به سردخانه شهرداری منتقل می‌شود.

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد: به محض شنیدن خبر ناگوار درگذشت هادی نوروزی بلافاصله با حضور دهیار کپورچال و دهیاران روستاهای همجوار جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم باشکوه تشییع این بازیکن برگزار شد که امیدواریم مراسم باشکوهی درخور شأن این بازیکن انجام شود.

 

 

به گزارش فارس, سماکوش در پایان با تسلیت درگذشت هادی نوروزی از همه ورزشکاران و مردم شریف مازندران خواست به طور شایسته این بازیکن سرشناس و خوش اخلاق فوتبال را تا آرامگاه ابدی بدرقه کنند.