رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت: یکی از برنامه های جدی اداره ورزش و جوانان در گلوگاه ، ساخت سالن های ورزشی در گلوگاه و فراهم کردن فرصت انجام ورزش حرفه ای برای روستاییان است.

سالن ورزشی ریحان آباد گلوگاه به بهره برداری رسید

 

 

به گزارش شرق پرس رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت : سرانه ورزشی هر شهروند گلوگاهی از میزان تعیین شده استاندارد فراتر است .

 

 

 

محمدرضا دارابی روز دوشنبه در حاشیه مراسم آغاز ساخت سالن ورزشی روستای ریحان آباد این شهرستان در گفت و گو با ایرنا گفت: در شرایطی که میزان استاندارد سرانه ورزشی هر ایرانی ، ۲ متر تعیین شده است ، با تلاش های فراوان انجام شده برای ساخت اماکن ورزشی در گلوگاه ، این مقدار سرانه ورزشی برای هر شهروند گلوگاهی از ۲ متر نیز بیشتر است.

 

وی بیان کرد : یکی از برنامه های جدی اداره ورزش و جوانان در گلوگاه ، ساخت سالن های ورزشی در گلوگاه و فراهم کردن فرصت انجام ورزش حرفه ای برای روستاییان است.

 

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه افزود : در حال حاضر در روستاهای قلعه پایان ، ولمازو و لمراسک ، سالن های ورزشی توپی و در حد استاندارد و در ۳ روستای دیگر نیز سالن ورزشی غیرتوپی و تمرینی ساخته و در اختیار جوانان این روستاها قرار گرفته است.

 

دارابی ادامه داد : علاوه بر آن ، سالن ورزشی روستاهای مهدیرجه و لمرد در بخش کوهستانی این شهرستان نیز در مراحل پایانی قرار دارد و تلاش می کنیم در آینده ای نزدیک بتوانیم این سالن ها را به مرحله بهره برداری برسانیم.

 

وی به آغاز ساخت سالن ورزشی روستای ریحان آباد اشاره کرد و گفت : این سالن ورزشی به مساحت ۷۵۰ متر و با بودجه پیش بینی شده ۶۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.