پس از تشکیل تیم فوتبال صنعت ساری, امیدها در شرق مازندران برای داشتن یک تیم خوب و قابل احترام زنده شد.اما دیری نپائید که بحران های مدیریتی این تیم را هر سال به دسته پائین تر سوق داد

به گزارش شرق پرس  پس از تشکیل تیم فوتبال صنعت ساری, امیدها در شرق مازندران برای داشتن یک تیم خوب و قابل احترام زنده شد.اما دیری نپائید که بحران های مدیریتی این تیم را هر سال به دسته پائین تر سوق داد و اکنون پس از تحویل تیم به محمد دامادی نماینده مجلس شهرستانهای ساری و میاندورود, می رود تا رکورد جالب ۳ ماه و ۴ مربی برای این تیم ثبت شود. و شاید تغییر مدیریت این تیم مصداق سالی که نکوست… باشد.

باشگاه محبوب صنعت ساری که روزگاری چشم وچراغ علاقمندان به فوتبال در شهر ساری بود در سالهای گذشته بازیهای کم‎فروغ و روزگار افول خود را سپری می کند، شاید به همین دلیل در آخرین روز مرداد امسال مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اندیشه بهبود اوضاع تیم صنعت آنرا به نماینده مردم ساری در مجلس سپرد، اقدامی که تاکنون نتیجه معکوس دربر داشته است.

مدیریت جدید این تیم دقیقا زمانی صنعت را تحویل گرفت که گفته شده بود حتی مهر و سربرگ مناسبی از تیم صنعت برای نامه نگاری های ساده وجود نداشت و مدیران جدید این تیم در همان آغاز کار با تشکیل نشست خبری از تغییر نام این تیم به “جوان” و هدفگذاری آنان برای سعود نهایی به لیگ برتر خبر دادند…

در این بین برخی اقدام محمد دامادی در تحویل گرفتن تیم صنعت را اقدامی برای تاثیرگذاری تبلیغات انتخاباتی عنوان کردند اما وی برعکس منتقدان معتقد بود که این اقدام وی در این شرایط تیم صنعت و سال منتهی به انتخابات یک ریسک بزرگ برای کمک به فوتبال ساری است، اما در هر دو صورت آن وعده بزرگ و هدف ارزشمند مدیران و مالکان تیم صنعت تاکنون نتیجه مناسبی نداشته است.

تیم مدیریتی جدید در نخستین اقدام با تشکر از محمد تقوی سرمربی بدون قرارداد این تیم وی را کنار گذاشته و ابراهیم تقی‎پور را جایگزین وی کردند، اقدامی که تنها یک هفته دوام داشت و تقی‎پور به دلیل اختلافات موجود در این تیم و برخی تصمیمات سرخود داداش زاده مدیر فنی باشگاه استئفا کرد.

گفته میشود مهمترین دلیل استئفای تقی پور از سرمربی گری تیم صنعت، ورود اتوبوسی بازیکنان گیلانی به تیم ساروی بدون اطلاع سرمربی بود که در نتیجه این اقدام ۱۰ تا ۱۵ بازیکن از استان مجاور توسط داداش زاده به صنعت منتقل شد.

اما این روزها باز هم صدای تغییرات در این تیم شنیده میشود تا با برکناری یا استئفای داداش زاده اینبار یک سرمربی دیگر به امید روزهای بهتر در تیم صنعت حضور یابد، اقدامی که در صورت تحقق رکورد تغییر ۴ سرمربی در سه ماه را به نام تیم صنعت ساری رقم خواهد زد…

 

 

 

 

 

 

تابناک