همزمان با هفته دولت و افتتاح طرح های تولیدی و خدماتی, سکوی تماشاگران زمین فوتبال شهرستان میاندورود با حضور فرماندار, رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

sako-tamashachian54

 

 

 

به گزارش شرق پرس شب گذشته  با حضور مدیرکل کتابخانه عمومی استان مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان، فرماندار و جمعی از مسئولان میاندورود، چهار طرح خدماتی و تولیدی در این شهرستان افتتاح شد.

 

 

ساخت سکوی تماشاچیان زمین فوتبال شهرستان میاندورود از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در مدت دو ماه یکی از این پروژه‌ها بود.

 

 

 کتابخانه عمومی حضرت زینب (س) روستای اسرم نیز امروز به بهره‌برداری رسید، ساختمان این کتابخانه در سال ۸۷ کلنگ‌زنی و در ماه گذشته به اتمام رسیده بود.

 

 

این کتابخانه با زیربنای ۲۸۰ مترمربع با هزینه‌ای بیش از ۲۳۰ میلیون تومان با اعتبار دولتی و مشارکت‌های مردمی احداث شده است.

 

 

افتتاح مرکز تولید مرغ گوشتی روستای ولوجا بخش گهرباران و مرکز تولید مرغ گوشتی روستای بازارخیل مناطق بالادست شهرستان میاندورود از دیگر برنامه‌های امروز هفته دولت در این شهرستان بود.

 

 

به گزارش فارس, مرکز تولید مرغ گوشتی روستای بازارخیل با اعتباری بیش از ۶۵۰ میلیون تومان ساخته شد که ۵۰۰ میلیون تومان به صورت شخصی و ۱۵۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات جهاد کشاورزی است.