مسابقات جودو بزرگسال مازندران با حضور 90 جودوکار از 11 شهرستان و در قالب 16 تیم در هفت وزن برگزار شد و تیم بهشهر الف به مقام نخست، تیم ساری ب دوم و چالوس الف به مقام دست یافتند.

قهرمانی بهشهر در مسابقات جودو مازندران

 

 

به گزارش شرق پرس شب گذشته  نخستین دوره مسابقات جودو بزرگسالان، جایزه بزرگ مازندران در این شهرستان برگزار شد و با قهرمانی تیم «بهشهر الف» به پایان رسید.

 

 

این دوره از مسابقات در حالی با حضور ۹۰ جودوکار از ۱۱ شهرستان و در قالب ۱۶ تیم در هفت وزن برگزار شد که در نهایت تیم «بهشهر الف» با کسب دو مدال طلا و دو نقره به مقام نخست، تیم «ساری ب» با دو طلا مقام دوم و «چالوس الف» با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز به مقام دست یافت.

 

 

در وزن ۶۰ کیلو گرم به ترتیب مصطفی احمدی از بهشهر، کمیل علی‌پور از چالوس و مرتضی حسین‌پور از تهران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

 

در وزن ۶۶ کیلو گرم رضا نوری از ساری، میثم سمندری از آمل الف و مهدی هدایتی از ساری «ب» به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

 

در وزن ۷۳ کیلو گرم اشکان عطایی از تهران اول، ربیع طالبیان از بابل دوم و علی صادقی از آمل مقام سوم را کسب کردند.

 

 

احمد سام‌دلیری از چالوس «الف»، رضا رضاپورلز از نور «الف» و فرهاد توکلی از گلستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را در وزن ۸۱ کیلو گرم کسب کردند.

 

 

در وزن ۹۰ کیلوگرم به ترتیب هانی سالار از نور، ایمان اباظهری از بهشهر «الف» و پوریا جباری از آمل به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

 

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم به ترتیب جعفر انصاری از بهشهر اول، علی فتاحی از قائم‌شهر دوم و حسین احمدی از چالوس مقام سوم را کسب کردند.

 

 

به گزارش فارس، مهدی شاهسوندی از ساری، محمد کاظم انصاری از بهشهر و هادی زکیان از گلوگاه در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.