رئیس هیئت تیراندازی بهشهر گفت: مسابقات تیراندازی اهداف پروازی به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر و شهدای انقلاب اسلامی برگزار شده است.

tirandazi2

 

 

 

به گزارش شرق پرس روز جمعه, سومین دوره مسابقات اهداف پروازی مازندران، گرامی‌داشت دهه فجر با عنوان جام شهدای بهشهر با حضور ۵۲ تیرانداز برتر استانی در این شهرستان برگزار شد.

 

 

این مسابقات که تا شامگاه جمعه ادامه داشت، با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز به رتبه‌های اول تا ششم به کار خود پایان داد.

 

 

نفرات برتر عبارتند از علی پورزمان از بابلسر، مجتبی علی‌پور از محمودآباد، مرتضی رمضانیان از بابلسر، سید محمد جلالی از سرخرود، ابوالفضل تقیان از سورک و مهرداد پورزمان از بابلسر.

 

 

نفرات اول تا چهارم به‌ترتیب، هدیه ۵۰۰، ۳۵۰، ۲۵۰ و ۲۰۰ هزار تومانی و نفرات پنجم و ششم نیز هر کدام جایزه نقدی ۱۵۰ هزار تومانی دریافت کردند.

 

 

به گفته رئیس هیئت تیراندازی بهشهر، این مسابقات به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر و شهدای انقلاب اسلامی برگزار شده است.

 

 

جواد داودی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به در معرض انقراض قرار گرفتن گونه‌های جانوری در ایران، بر ترویج تیراندازی اهداف پروازی تأکید و اظهار کرد: این ورزش مهیج علاوه بر ایجاد روحیه شاداب و حس رقابت سالم در مسابقات، ما را به‌سمت فرهنگ‌سازی در احیای گونه‌های در معرض انقراض سوق می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه مسابقات تراپ برای نخستین‌بار در بهشهر برگزار شده است، افزود: نفرات برتر این مسابقات به مراحل بالاتر راه پیدا می‌کنند.

 

 

به گزارش فارس، در شرقی‌ترین شهرهای مازندران (بهشهر، نکا و گلوگاه) دو باشگاه تیراندازی اهداف پروازی در مناطق ساحلی و دشت گلوگاه و بهشهر وجود دارد که به‌ویژه باشگاه فرهنگی ورزشی گلوگاه در ساحل دریای آرام این شهرستان، یکی از بهترین باشگاه‌های استان است.