محمدپور خلیلی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام رمضان در خلیل شهر گفت: علاوه بر حضور تیم های قدرتمند استان مازندران تیم های دخانیات ساری، منتخب گلوگاه و منتخب خلیل‌شهر و بهشهر از شهرستانهای شرقی مازندران نیز حضور دارند.

مسابقات کشتی جام رمضان در خلیل‌شهر برگزار می شود

 

 

به گزارش شرق پرس محمدتقی محمدپور خلیلی رئیس هیئت کشتی خلیل‌شهر در گفت‌وگو با فارس, با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام رمضان در این شهر اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام رمضان یادبود مهندس احسان نصیری‌خلیلی در رده‌های سنی مختلف (نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۹ و ۱۰ تیرماه بعد از افطار در سالن کوثر خلیل‌شهر (رباط) برگزار می‎شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات جام رمضان سبب ایجاد انگیزه و کشف استعدادهای جدید در ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی می‌شود، اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مسابقات کشتی جام رمضان و برپایی مسابقات مختلف، شاهد موفقیت روزافزون کشتی‌گیران خلیل‌شهر باشیم.

 

وی ادامه داد: کشتی‌گیران خلیل‌شهری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با کمک مربیان دلسوز این شهر قابلیت اعزام به کاروان‌های ملی و بین‌المللی را نیز دارند، لذا هیئت کشتی، شورای اسلامی شهر و شهرداری و خیران ورزش‌دوست، از هیچ تلاشی برای رشد و شکوفایی کشتی این‌ شهر دریغ نمی‎کنند.

 

محمدپور خلیلی گفت: با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند المپیک شفق بابل، طلایه‌داران قائم‌شهر، گیل‌خواران جویبار، دخانیات ساری، منتخب گلوگاه و منتخب خلیل‌شهر و بهشهر، کیفیت این رقابت‌ها بالا است.

 

رئیس هیئت کشتی خلیل‌شهر درباره جوایز تیم‌های برتر اظهار کرد: تیم‎های اول تا سوم به‌ترتیب ۱۰، ۸ و ۶ میلیون ریال هدیه نقدی دریافت می‌کنند و به نفرات اول تا سوم هر وزن نیز به‌ترتیب یک‌میلیون و ۲۰۰، یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار ریال هدیه نقدی تعلق می‌گیرد.

 

وی در پایان گفت: حاج حسین نصیری‌خلیلی از خیران نیکوکار و ورزش‌دوست شرق مازندران، ۵۰ درصد هزینه‌های این‌دوره از مسابقات را به یاد فرزند مرحومش مهندس احسان نصیری‌خلیلی تقبل کرده است.