برنامه پیاده روی کارکنان دولت به مناسبت هفته سلامت و با مشارکت کارکنان و مسئولین ادارات شهرستانی در گلوگاه برگزار شد .

 

 

به گزارش شرق پرس ​همایش پیاده کارکنان دولت به مناسبت هفته سلامت در گلوگاه شرقی ترین شهرستان استان مازندران برگزار شد.

 

 

این برنامه پیاده روی که به همت اداره ورزش وجوانان و مدیریت شبکه بهداشت ودرمان  و همچنین هیات ورزش های همگانی شهرستان گلوگاه بمناست هفته سلامت برگزار شد, مسافت ۲ کیلومتری فرمانداری قدیم تا مزرعه توریستی پرورش ماهی این شهرستان توسط کارمندان ادارات پیموده شد.

 

 

در این همایش پیاده روی که با استقبال خوب مسئولین ادارات در بخش بانوان و آقایان همراه بود, شرکت کنندگان با گرامی داشت شعار روز جهانی بهداشت  ” ایمنی غذا از مزرعه تا سفره ” بر اهمیت شعار دیگر هفته سلامت ” عزم ملی برای دسترسی عادلانه به خدمت سلامت” نیز تاکید کردند.  

 

در این همایش دکتر نجفی سرپرست شبکه بهداشت شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه حاضرین خاطر نشان کرد: از اول اردیبهشت لغایت هفتم اردیبهشت بنام هفته سلامت نامگذاری شده است و شعار سال سازمان جهانی بهداشت ایمنی غذا از مزرعه تا سفره می باشد و وزارت بهداشت و درمان کشور هم امسال را در ایران عزم ملی  برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت اعلام کرد.
 
 

وی در جمع کارکنان دولت شهرستان گلوگاه افزود:  ایمنی مواد غذایی حقوق اولیه هر انسان و بشری است و نیاز دارد که مواد غذایی سالم بر سر سفره قرار دهد.

 

 

لازم به ذکر است در این مراسم دکتر نجفی مدیریت شبکه بهداشت, آقای دارابی ریاست محترم ورزش جوانان, آقای وطن پور رئیس هیات همگانی, سپاه ناحیه ، تقی زاده نماینده فرمانداری ،کلبادی نژادا رئیس اداره تعاون و کار و دیگر مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.

 

 

در خاتمه نیز با اهداء جوایز ورزشی از کارکنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

تصاویر همایش پیاده روی کارکنان دولت را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

 

IMG_1288

 

IMG_1291

 

ga6

 

IMG_1292

 

IMG_1296

   

ga5

   

ga7

 IMG_1309

 

ga9