گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جویبار مازندران توپ نتایج ضعیف کاروان ایران در المپیک را به زمین فدراسیون ها انداخت و گفت : فدراسیون ها هم باید پاسخگوی مردم باشند و هم وزارت ورزش و جوانان.

وزیر ورزش در مازندران : فدراسیون ها پاسخگوی عملکردشان در المپیک باشند

 

 شرق پرس (شرق مازندران) :  محمود گودرزی درحاشیه آئین کلنگ زنی نخستین سالن تخصصی کشتی شهرستان جویبار مازندران در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره باینکه فدراسیون ها باید پاسخگوی عملکرد خود در المپیک به مردم باشند افزود: البته این فدراسیون ها همچنین باید پاسخگوی عملکردشان به وزارت ورزش و جوانان هم باشند.

وی ادامه داد : در مجموع کارکرد کاروان ورزشی ما در المپیک ۲۰۱۶ تا حد زیادی رضایت بخش بود و باید نسبت به عملکرد خودمان در این رویداد بزرگ بین المللی آسیب شناسی هم داشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که آسیب شناسی را در درجه اول باید فدراسیون ها انجام دهند ، گفت : وزارت ورزش نیز این کار را برای حضور بهتر در رویدادهای بین المللی بعدی انجام می دهد.

گودرزی در ادامه استعداد یابی را از دیگر وظایف و برنامه های فدراسیون های ورزشی برای حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰ دانست و تاکید کرد : فدراسیون ها باید ورزشکاران نخبه و با استعداد رشته های مختلف را با اجرای برنامه ها و آزمون های استعداد یابی شناسایی کنند.
وی افزود : ما ورزشکاران خوبی در شهرستان های کشور داریم که باید شناسایی شوند و از توان آنان استفاده کرد تا بتوانیم با جوان گرایی حضور قدرتمندی در رویدادهای ورزشی برون مرزی داشته باشیم.
لازم به ذکر است در رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶ سه کشتی گیر مازندرانی شامل حسن یزدانی و کمیل قاسمی از جویبار به ترتیب مدال طلا و نقره را کسب کردند و قاسم رضایی از آمل هم مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا, ورزشکاران مازندرانی در مجموع ۳۷ درصد از مدال های ایران را در المپیک ریو ۲۰۱۶ کسب کردند ، در حالی که ۲۶ درصد از اعضای کاروان المپیک ایران به این رقابت ها ورزشکاران مازندرانی بودند.