حاجی‌پور کشتی گیر 27 ساله مازندرانی به‌عنوان ورزشکار ذخیره وزن 55 کیلوگرم به‌همراه حمید سوریان و دیگر ملی‌پوشان راهی لاس‌وگاس شده بود ولی عدم بازگشت او به ایران شایعات پناهنده شدن وی در آمریکا را دامن زد و ابهامات زیادی را ایجاد کرده است.

hajiiipoor-koshti5

 

 

به گزارش شرق پرس موج عظیمی از خبرهای گوناگون مبنی بر عدم بازگشت کشتی‌گیر فرنگی‌کار تیم ملی کشورمان از بامداد یک‌شنبه در فضای مجازی به راه افتاده که حکایت از ابهاماتی در پناهندگی محسن حاجی‌پور ورزشکار بااخلاق و نام‌آشنای آملی در آمریکا دارد.

 

 

این حرف و حدیث‌ها بامداد یک‌شنبه با ورود کاروان تیم ملی کشتی فرنگی بزرگ‌سالان کشورمان که به‌تازگی از مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان بازگشتند، قوت بیشتری به خود گرفته است زیرا در بین افراد ملی‌پوش خبری از محسن حاجی‌پور نبود.

 

 

حاجی‌پور ۲۷ ساله به‌عنوان ورزشکار ذخیره وزن ۵۵ کیلوگرم به‌همراه حمید سوریان و دیگر ملی‌پوشان راهی لاس‌وگاس شده بود ولی عدم بازگشت او به ایران ابهامات زیادی را ایجاد کرده است.

 

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که اعضای کاروان کشتی ایران در آمریکا برای یافتن حاجی‌پور تلاش‌های زیادی داشته و دارند و برخی هم اعلام کردند که این کشتی‌گیر آملی تیم ملی که دل‌خوشی از مسئولان فدراسیون کشتی‌ ندارد، همراه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به ایران باز می‌گردد.

 

 

مسئولان آملی هم عصر یک‌شنبه شرایط را برای استقبال از قاسم رضایی کشتی‌گیر وزن ۹۸ کیلوگرم و دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کشتی فرنگی و محسن حاجی‌پور دیگر کشتی‌گیر حاضر در ترکیب تیم ملی مهیا کردند که با توجه به عدم ورود حاجی‌پور به کشور، تنها استقبال از قاسم رضایی در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

 

خبرنگار ورزشی فارس در مازندران نیز طی چندین مرحله تماس تلفنی با اصغر ثمربخش رئیس هیئت کشتی مازندران موفق به گفت‌وگو با این مسئول نشد ولی غلام‌رضا نوری‌زاده دبیر هیئت کشتی مازندران دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس، از وضعیت محسن حاجی‌پور اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: از طریق رسانه‌ها این خبر را شنیدم و با پیگیری‌های لازم به نتیجه‌ای نرسیدم.

 

 

وی افزود: گفته می‌شود این کشتی‌گیر آملی در روز پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به‌یک‌باره ناپدید شد و با تماس تلفنی که با ورزشکاران مازندرانی تیم ملی کشتی فرنگی داشتم این افراد هم از آخرین وضعیت پیدا شدن محسن حاجی‌پور اظهار بی‌اطلاعی کردند و اعلام کردند که حتی موفق به تماس تلفنی با این ورزشکار هم نشدند.

 

 

نوری‌زاده تصریح کرد: خبرهایی به گوش می‌رسد که حسن بابک مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی به همراه تعدادی مسئولان که در آمریکا به‌سر می‌برند، در حال تلاش برای یافتن خبری از حاجی‌پور هستند.

 

 

به گزارش فارس, وی در مورد برگزاری آیین استقبال از مدال‌آوران مازندرانی تیم ملی کشتی فرنگی که به‌تازگی از لاس‌وگاس آمریکا بازگشتند، گفت: عصر یک‌شنبه مردم، ورزشکاران، مسئولان و پیشکسوتان آملی به استقبال قاسم رضایی فرنگی‌کار دارنده مدال نقره مسابقات جهانی آمریکا رفتند.

گزارش از قربانعلی مسافر