همسر هادی نوروزی از مسئولان پرسپولیس خواست به احترام همسرش شماره 24 در این باشگاه بایگانی شود.

norozi-manzell2

 

 

شرق پرس: مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز در دیدار با خانواده زنده یاد هادی نوروزی اعلام کردند که این تیم در ادامه بازی های باقی مانده لیگ به احترام کاپیتان خود سیاهپوش می شود.

 

 

مرحوم نوروزی که فقط ۳۰ بهار را پشت سر گذاشته بود بامداد امروز بر اثر سکته قبلی در منزل خود درگذشت. به همین دلیل بازیکنان و مربیان فعلی و گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران و دیگر باشگاه ها برای تسلیت به خانواده مرحوم نورزی در منزل کاپیتان پرسپولیس حاضر شده اند.

 

norozi-manzell1

 

norozi-manzell3

 

همسر مرحوم هادی نوروزی در دیدار با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به کودکانم گفته ام که پدرتان به اردوی تیم ملی رفته است.

 

وی در دیدار با اهالی فوتبال درحالی که به شدت اشک می ریخت، گفت: از ساعت های ابتدای صبح، دختر و پسرم همواره در مورد پدرشان سوال می کنند و برایم دشوار است که جواب قانع کننده ای به آنان بدهم.

 

وی در ادامه خطاب به مسوولان باشگاه پرسپولیس گفت: از شما می خواهم شماره ۲۴ تیم را که سالها بر تن همسرم بود، به یاد آن مرحوم بایگانی کنید.

 

 

همچنین مسوولان باشگاه پرسپولیس به خانواده نورزی اعلام کردند که این تیم در تمامی دیدارهای باقی مانده فصل جاری به احترام کاپیتان فقید خود از لباس های مشکی استفاده خواهد کرد.