کفاشیان گفت: شاید دوستانی که طرفدارشان هستند، بیایند یک شبه فوتبال خوب و پاک شود و همه چیزش منظم و حساب‌هایش صاف شود، چون گویا تا زمانی که من هستم همه چیز ناپاک است

روی دیگر آقای رئیس؛ وقتی کفاشیان دیگر نمی خندد!

 

 

شرق پرس: دوره ریاست ۴ ساله علی کفاشیان در فدراسیون رو به اتمام است و خودش می گوید برای دوره بعد هم کاندیدا خواهد شد. اما در ظاهر عده ای مخالف ادامه کار او در فدراسیون فوتبال هستند و کفاشیان معتقد است پشت پرده اتفاقاتی در جریان است.

 

 

علی کفاشیان در گفت‌وگو با فارس، واکنش  تند ی علیه بعضی رفتارها و اتفاقات اخیر داشت و اعلام کرد تحملش تمام شده است. او درباره دلخوری اش می گوید: «موارد زیادی وجود داشته، از ممنوع‌التصویری صدا و سیما گرفته که نشان می‌دهد صداوسیما با ما لج کرده است تا بقیه کسانی که مشخص نیست چرا این رفتارها را می‌کنند. من که نمی‌توانم این همه فشار و این مسائلی که برای فوتبال ایجاد می‌کنند و هر تهمتی را که به فوتبال به خاطر من می‌زنند را تحمل کنم. شاید اگر دوستان خودشان بیایند، دیگر به فوتبال هم تهمت نزنند.»

او با کنایه ادامه می دهد: «شاید دوستانی که طرفدارشان هستند، بیایند یک شبه فوتبال خوب و پاک شود و همه چیزش منظم و حساب‌هایش صاف شود، چون گویا تا زمانی که من هستم همه چیز ناپاک است و با آمدن دوستانشان همه چیز پاک خواهد شد.»

 

کفاشیان به صورت شفاف در این باره حرف نمی زند و نامی از کسی نمی آورد اما آنچه پیداست او از گزارش اخیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و همینطور مصاحبه یکی از اعضای این کمیسیون به شدت دلخور است.