گروه های کوهنوردی کوروش رستمکلا , مرزآمن گرجی محله و میاندوک رستمکلا در روزهای گذشته پیمایش های موفقی در ارتفاعات شرق مازندران داشتند که تصاویر این برنامه کوهنوردی را مشاهده می فرمائید:

 

 

به گزارش شرق پرس برنامه کوهنوردی با حضور گروه های کوهنوردی کوروش رستمکلا و مرزآمن گرجی محله روز گذشته با حضور ۳۰ نفر و با سرپرستی آقای احمد آهنگری انجام شد.

 

این دو گروه ساعت ۷ صبح از مبدا مخابرات رستمکلا به سمت گرجی محله مسیر را پیمایش کردند و سپس به سه راهی انجیل و به مقصد چاه سیامک پیمایش داشتند .

 

بنابراین گزارش اعضا گروه حدود ساعت ۱۱:۳۰ به مقصد رسیده و با ۳۰ دقیقه تنفس و استراحت به پیمایش خود ادامه دادند که در نهایت در ساعت  ۱۴:۳۰ این برنامه پیمایش و جنگل نوردی به اتمام رسید.

 

تصاویر مربوط به این پیمایش:

 

k1

 

 

k2

 

 

در برنامه دیگر گروههای کوهنوردی در شرق مازندران پیمایش و جنگل نوردی با حضور  ۵۹ نفر از بانوان و آقایان گروه کوهنوردی میاندوک رستمکلا نیز برگزار گردید.

این پیمایش  از روستای سه کیله نکا به سمت رودخانه مهروان رود نکا آغاز و در ادامه پیمایش با عبور از مناطق اوگردشی بنه قلیون ادامه یافت و در انتهای مسیر با عبور از سراج خیل رستمکلا با پیمایش بیش از ۲۰ کیلومتر در ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه به اتمام رسید.

 

تصاویر مربوط به برنامه کوهنوردی:

 

r1

 

 

r2

 

 

r3