نماینده شهرستانهای شرقی مازندران در مزاسم استقبال از نام آوران بهشهری گفت: افتخارآفرینی این ورزشکاران بهشهری نشان داد در این شهر سرمایه های فراوانی وجود دارد که باید زمینه لازم برای رسیدن آن ها به رتبه های بالای جهانی را فراهم کنیم .

 

به گزارش شرق پرس در این مراسم که ظهر پنجشنبه با حضور گسترده و مثال زدنی مردم کشتی دوست شرق مازندران برگزار شد ، شهروندان بهشهری با اهدای شاخه های گل از تلاش های بهنام احسان پور و مرتضی رضایی قلعه تقدیر کردند .

 

علاقه مندان به ورزش کشتی بهشهر قهرمانان خود را از چهار راه فراش محله تا پارک ملت همراهی کردند.

 

 

esteghbal-behshahr5

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تقدیر از تلاش های ملی کشتی گیران بهشهری عضو تیم ملی در این رقابت ها گفت : نقش بسیار ارزنده و مثبت این ورزشکاران و بخصوص بهنام احسان پور در پیروزی تیم ملی در مصاف با تیم ملی امریکا ، فراموش نشدنی است .

 

احمدعلی مقیمی اظهار کرد : افتخارآفرینی این ورزشکاران بهشهری نشان داد در این شهر سرمایه های فراوانی وجود دارد که باید زمینه لازم برای رسیدن آن ها به رتبه های بالای جهانی را فراهم کنیم .

 

رقایت های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی کشور آمریکا برگزار شد که تیم ملی ایران با حضور ۹ مازندرانی ، چهارمین عنوان قهرمانی پیاپی و ششمین عنوان قهرمانی جام جهانی را به خود اختصاص داد .

 

به گزارش ایرنا تیم ملی کشتی ایران که از وجود ۹ مازندرانی در ترکیب خود سود می برد ، به رغم برخی ناداوری ها که به خصوص در دیدار نهایی مقابل میزبان روی داد اما به شایستگی به مقام قهرمانی رسید.