قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ آسیا که در غیبت مشهود مسوولان ورزش بهشهر، مورد استقبال مردم ورزش دوست این شهر قرار گرفت از بی توجهی به ورزشکاران مدال آور انتقاد کرد . به گزارش شرق پرس, سیدمیلاد هاشمی تروجنی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : پس از آن که با کسب مدال طلای رقابت […]

قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ آسیا که در غیبت مشهود مسوولان ورزش بهشهر، مورد استقبال مردم ورزش دوست این شهر قرار گرفت از بی توجهی به ورزشکاران مدال آور انتقاد کرد .

به گزارش شرق پرس, سیدمیلاد هاشمی تروجنی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : پس از آن که با کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا به بهشهر بازگشتم ، گمان می کردم می توانم شاهد حضور مسوولان اداره ورزش و جوانان شهرم باشم اما متاسفانه هر چه منتظر ماندم هیچ مسوول ورزشی به استقبالم نیامد .

وی بیان کرد : پس از کسب این عنوان ، تماس های فراوانی از ورزش دوستان بهشهری ، افراد فامیل ، دوستان و آشنایان داشتم اما در این تماس ها ردی از اداره کنندگان ورزش بهشهر مشاهده نشد .

قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ آسیا افزود : با گذشت سه روز از بازگشتم به بهشهر از حضور مسوولین ورزش و به خصوص اداره ورزش و جوانان شهرم ناامید شدم و همانند همیشه که بدون حمایت آن ها به ورزش حرفه ای پرداختم ، از این پس نیز به همان روند ادامه خواهم داد .

هاشمی ادامه داد : پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا ، تلاش فراوانی انجام دادم تا با حمایت مسوولین ورزشی، حامی مالی مناسبی یافته و از این طریق راهی گرجستان محل برگزاری مسابقات شوم .

وی گفت : متاسفانه در آن زمان نیز اداره ورزش و جوانان بهشهر حمایت های لازم را انجام نداد و در نهایت با مراجعات شخصی فراوان ، موفق به یافتن اسپانسری از شهر گلوگاه شدم که بخشی از هزینه اعزام به این رقابت ها را پذیرفت .

قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ آسیا بیان کرد : به دلیل آن که از تمکن مالی بالایی برخوردار نیستم ، مجبور شدم برای حضور در این مسابقات و تهیه مبلغ مورد نیاز، بخشی از هزینه سفر را وام بگیرم تا بتوانم برای کشور و شهرم افتخار آفرینی کنم .

هاشمی به حضور در رقابت های جهانی این رشته اشاره کرد و گفت : رقابت های مقدماتی و کسب امتیاز مسابقات جهانی فرانسه شهریور ماه امسال در امارات برگزار می شود که در صورت کسب امتیازات لازم می توانم در رقابت های جهانی حضور یافته و برای کسب افتخاری دیگر تلاش کنم .

مسابقات وزنه برداری قدرتی(پاورلویفتینگ فول راو) آسیا به میزبانی کشور گرجستان برگزار شد .

این ورزشکار بهشهری در این رقابت ها در وزن منهای ۱۴۰ کیلو گرم حضور یافت و در اولین تجربه برون مرزی خود ، موفق به کسب مدال طلا شد .

اضافه می شود بنا به اظهارات منابع آگاه شرکت ۷۰۱بردنا گلوگاه بعنوان حامی مالی این ورزشکار در این دوره از مسابقات آسیایی بوده است.