حسین‌زادگان هم در آن جلسه وعده داد این جابه‌جایی انجام خواهد شد. پس از گذشت چند ماه از آن وعده، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هفته گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی کشتی‌گیران بهشهری را دلگرم کرد و از نزدیک بودن زمان تحقق وعده خود خبر داد؛

انتقال خانه کشتی بهشهر به سالن تختی شاید دور, شاید نزدیک !

 

 

به گزارش شرق پرس روزی که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر وعده داده بود خانه کشتی این شهر را از مکان کنونی به سالن قدیمی تختی منتقل می‌کند، کشتی دوستان بهشهری باور نمی‌کردند که «حبیب حسین‌زادگان» آن‌قدر روی وعده‌اش ایستاده باشد که حتی در یک برنامه زنده تلویزیونی هم بر اجرای آن تاکید کند.

 

 

هیأت کشتی بهشهر چندین سال است بر لزوم جابه‌جایی خانه کشتی از مکان فعلی که در حاشیه شهر قرار داشته و دسترسی به آن بسیار سخت است، تاکید دارد. نامه‌نگاری‌های متعددی در این سال‌ها با مدیران ورزش استان و کشور انجام شد اما با وجود وعده‌های فراوان، این درخواست به مرحله اجرا نرسید. مدیران کل پیشین ورزش مازندران با وعده‌های سر خرمن، دلخوشی‌های زیادی به کشتی‌گیران و مدیران این رشته در بهشهر دادند اما پس از گذشت مدتی، همه آن قول‌ها را فراموش کرده و از یاد بردند.

 

  در روز بهره‌برداری از سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر که با حضور «مناف هاشمی» معاون وزیر ورزش و جوانان همراه بود، این درخواست بار دیگر مطرح شد که معاون وزیر با انتقال آن به مدیرکل ورزش مازندران خواستار اجرای آن شد.

 

حسین‌زادگان هم در آن جلسه وعده داد این جابه‌جایی انجام خواهد شد. پس از گذشت چند ماه از آن وعده، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هفته گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی کشتی‌گیران بهشهری را دلگرم کرد و از نزدیک بودن زمان تحقق وعده خود خبر داد؛ رویایی که اگر به تحقق بپیوندد، رشد کشتی بهشهر با جهشی باور نکردنی ادامه خواهد یافت.

 

در حال حاضر و به دلیل مکان نامناسب خانه کشتی، بسیاری از خانواده‌ها و کشتی‌گیران، تمایلی به حضور در تمرینات ندارند. با همه این دشواری‌ها، کشتی بهشهر هم اکنون قهرمان رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان مازندران است.

 

 

 

مازند لیگ