میثاقیان مربی تیم خونه به خونه بابل گفت: به طور حتم سختی هایی زیادی از داخل وبیرون زمین برای ما وجود خواهد داشت اما آمده ام که به همراه این بازیکنان در لیگ دسته یک برای قهرمانی وصعود به لیگ برتر بجنگیم.

اکبر میثاقیان: قول می دهم خونه به خونه را لیگ برتری کنم

 

 

 

به گزارش شرق پرس اکبرمیثاقیان روز یکشنبه در نخستین نشست خبری به همراه مدیرعامل باشگاه خونه به خونه مازندران در محل این باشگاه افزود: دوست دارم از اول بازیهای لیگ دسته یک بازیها را با پیروزی آغاز کنیم ، هرچند کار سختی است اما با توجه به بازیکنانی که برای این فصل به تیم خونه به خونه مازندران اضافه شدند، ان ادعا دور از انتظار نیست.

 

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با اشاره به اینکه تیمش بوی شموشک نوشهر دهه۸۰ فوتبال ایران را می دهد، تصریح کرد: تیم شموشک نوشهر یکی از سرمایه های اصلی فوتبال مازندران وکشور بوده وبازیکنان این باشگاه با وجود عدم فعالیت باشگاه هم اکنون در سطح اول فوتبال کشور بازی می کنند.

 

میثاقیان به جذب بازیکنان این تیم درفصل نقل وانتقالات اشاره کرد وادامه داد: هادی شکوری ،  احمد سنگچولی ، میلادجهانی، عسگری و بازیکنان جوان وبومی مازندران جذب این تیم شدند و نفرات جذب شده ودرمجموع ۲۵ بازیکن این تیم در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته یک امیدوار هستم.

 

وی درخصوص جذب سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم های لیگ برتری به این تیم نیز گفت: با این بازیکن چند جلسه مذاکره کردیم اما برسر مسائل مالی به توافق نرسیدیم.، هرچند دراین تیم مهاجمانی داریم که کمتر از سیدصالحی نیستند.

 

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران ادامه داد: هرچند زمان کمی برای آماده سازی تیم داشتم اما در این مدت برنامه های بدن سازی وتمرینی خوبی داشتیم و پیش بینی ام براین هست که در طول بازیهای لیگ به طور کامل به مرز آمادگی برسیم.

 

میثاقیان اظهار کرد: به تیمم اعتقاد واطمینان کامل دارم و با حمایت هایی که از سوی مدیرعامل باشگاه خونه به خونه و حمایت هایی که مسئولان شهرستان بابل از امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولان ورزشی استان دارند، بتوانیم به عنوان یکی از سه تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

 

وی یادآورشد: به طور حتم سختی هایی زیادی از داخل وبیرون زمین برای ما وجود خواهد داشت اما آمده ام که به همراه این بازیکنان در لیگ دسته یک برای قهرمانی وصعود به لیگ برتر بجنگیم.

 

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با خرید امتیاز تیم بهمن شیراز در رقابتهای امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور شرکت کرده وعصردوشنبه ۲۶ مردادماه در ورزشگاه شهدای هفتم تیربابل میزبان تیم فجرشهیدسپاسی شیراز است.