در پی مشکلات مالی و عدم تعهدات مدیریت باشگاه تعدادی از بازیکنان صنعت ساری خواهان رضایت‌نامه از این تیم شدند و در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند.

بازیکنان تیم فوتبال صنعت ساری به خاطر مشکلات مالی دسته‌جمعی اعتصاب کردند.

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس، در پی مشکلات مالی و عدم تعهدات مدیریت باشگاه تعدادی از بازیکنان صنعت ساری خواهان رضایت‌نامه از این تیم شدند و در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند.

در حال حاضر بازیکنانی مانند حسین بغلانی، محمدباقر شعبانی، مهدی دستیاران، علیرضا فرجی، سیدمحمد ابوالحسنی، احسان آهنگری، مهدی فولادی، افشین ولی‌نژاد، علی عرب، رضا نظری، هادی خدادادی و محمد دامادی به عنوان ۱۲ بازیکن کلیدی و موثر صنعت ساری خواهان رضایت‌نامه و جدایی از این تیم هستند.

با توجه به اینکه ابتدای فصل هدایت تیم با ابراهیم باقری بود و سپس از سوی مدیریت باشگاه تیم به یونس گراییلی سپرده شد و البته پس از موفقیت در جام حذفی و ناکامی در لیگ مدیریت باشگاه تیم نیز دست به تغییر کادر فنی زده و تیم به ابراهیم تقی‌پور سپرده شد اما پس از بازی مقابل ملی‌پوشان تبریز برخی از بازیکنان صنعت ساری به خاطر مشکلات مالی و تعهدات مدیریت باشگاه اعتصاب کرده و در تمرینات تیم شرکت نمی‌کنند.

حتی گفته می‌شود که اگر مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان از سوی مدیریت باشگاه برطرف نشود ابراهیم تقی‌پور پس از دو هفته روی نیمکت مربیگری صنعت نیز قصد استعفا از تیم را داشته باشد.

البته گفته می‌شود که هیئت فوتبال استان قصد دارد در زمینه مشکلات صنعت ساری ورود پیدا کند تا مشکلات و اعتصاب بازیکنان این تیم را با تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیریت، کادر فنی و بازیکنان پایان دهد.