مالک باشگاه نساجی مازندران در اولین احکام خود برای فصل جدید ، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته اول فوتبال کشور منصوب کرد .   به گزارش شرق پرس, مهدی پرهام  شامگاه جمعه در احکامی جداگانه ، صادق درودگر را به عنوان مدیرعامل و  نادر دست نشان را به عنوان سرمربی […]

naderdastneshanمالک باشگاه نساجی مازندران در اولین احکام خود برای فصل جدید ، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته اول فوتبال کشور منصوب کرد .

 

به گزارش شرق پرس, مهدی پرهام  شامگاه جمعه در احکامی جداگانه ، صادق درودگر را به عنوان مدیرعامل و  نادر دست نشان را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی کرد .

درودگر پیش از این ریاست کمیته فوتسال کشور، مدیرعاملی باشگاه های استیل آذین و ملوان بندرانزلی و معاونت توسعه و پژوهش اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران را در کارنامه فعالیت های ورزشی خود دارد و از جمله مدیران ورزشی شناخته شده کشور است .

همچنین دست نشان نیز سابقه مربیگری در چندین تیم فوتبال ایران از جمله استیل آذین ، مس کرمان ، شهرداری بندرعباس ، داماش گیلان و نفت تهران را دارد .

وی که سابقه بازی در تیم نساجی مازندران را نیز دارد ، در اولین سال حضور پرهام در باشگاه نساجی به سرمربیگری تیم رسیده بود اما در میانه های فصل و به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شده بود .

مراسم معارفه مالک جدید نساجی مازندران صبح شنبه در سالن همایش شهرداری قائمشهر برگزار خواهد شد .