محمودجانلو گفت: این دوره از بازی‌ها با حضور تکواندوکارانی از شهرهای مختلف شرق استان در گلوگاه با حضور حدود یک‌صد تکواندوکار در 10 وزن در رده خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است.

 

tekvandoo4

رئیس هیئت تکواندو گلوگاه، از برگزاری مسابقات تکواندو شرق مازندران در گلوگاه به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور تکواندوکاران در گلوگاه در حال برگزاری است.

 

 

به گزارش شرق پرس, قربانعلی محمودجانلو روز پنجشنبه در گفت‌وگو با  فارس از برگزاری مسابقات تکواندو شرق مازندران در گلوگاه به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی خبر داد، اظهار داشت: این دوره مسابقات تکواندو شرق مازندران و یک تیم از استان گلستان با هدف بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی در سالن شهید سینه سپهر و با حضور پسران تکواندوکار در حال برگزاری است.

 

 

وی افزود: این دوره از بازی‌ها با حضور تکواندوکارانی از شهرهای مختلف شرق استان در گلوگاه با حضور حدود یک‌صد تکواندوکار در ۱۰ وزن در رده خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است.

 

 

رئیس هیئت تکواندو گلوگاه با بیان اینکه عباسعلی بابازاده از داوران بین‌المللی در مازندران سر ناظر این دوره از بازی‌ها است تصریح کرد: این دوره از مسابقات یک روزه تا شب ادامه دارد و چهار داور این دوره دوره از مسابقات را داوری می‌کنند.

 

 

محمودجانلو بیان داشت: در حال حاضر تکواندو گلوگاه در حال رشد و ترقی است و به همین منظور برای رشد و پیشرفت مناسب در این رشته نیازمند وجود حمایت‌های مالی و اسپانسر مالی هستیم تا با حمایت مالی این برای شهرستان قهرمان‌پروری کرده و همچون شهرهای صاحب نام، گلوگاه نیز در تکواندو قهرمانان مدال‌آور جهانی و بین‌اللملی داشته باشد.

 

 

وی یادآور شد: فعالیت‎های هیئت تکواندو در این شهرستان با حضور ۱۲۰ تکواندوکار پسر در سه باشگاه با قوت در حال انجام است که محمد محمودجانلو تکواندوکار سه ساله به‌ عنوان کوچک‌ترین عضو تکواندوکار در رده سنی نونهالان خردسالان و محمد عظیمی ۲۱ ساله به‌عنوان بزرگ‌ترین تکواندو کار در رده جوانان و بزرگسالان است.

 

 

محمودجانلو با تشکر از محمدرضا دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه در حمایت از تکواندوکاران ادامه داد: عدم وجود سالن تخصصی و فضای مناسب ورزشی از مهم‌ترین مشکلات تکواندو گلوگاه است که مسئولان در این رابطه کمک کار ما باشند.

 

 

رئیس هیئت تکواندو گلوگاه گفت:‌ اگر سالن تخصصی ورزش‌های رزمی در شهرستان احداث شود بسیاری از مشکلات ورزش‌های رزمی و عدم وجود فضای مناسب ورزشی در این رشته‌ها کم می‌شود.