زارع نژاد ادامه داد : پیش از این فقط هیات های فوتبال و کشتی رستمکلا مستقل از هیات های بهشهر به فعالیت خود ادامه می دادند و خبری از دیگر رشته های ورزشی نبود که با تلاش فراوان ، تعداد هیات مستقل رستمکلا به عدد 10 رسید .

 

تعداد هیئت های ورزشی مستقل رستمکلا به 10 عدد رسید

به گزارش شرق پرس, مسوول دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان رستمکلا از توابع شهرستان بهشهر گفت : فعالیت مستقل هیات های ورزشی ، مسیر رسیدن ورزشکاران رستمکلا به قهرمانی را آسان تر می کند .

 

اصغر زارع نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : از زمان استقلال این نمایندگی از اداره ورزش و جوانان بهشهر تاکنون ۱۰ هیات ورزشی در رستمکلا به طور مستقل راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده اند .

 

وی بیان کرد : مسافت ۱۰ کیلومتری رستمکلا تا بهشهر شاید در نگاه اول طولانی نباشد اما طی کردن مداوم این مسیر ،همواره موجب بروز مشکلات برای ورزشکاران رستمکلایی می شد.

 

مسوول دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان رستمکلا افزود : بدون تردید اگر این هیات دارای ساختار مستقل و ویژه ای در این شهر باشند بسیار بهتر و مطلوب تر می توانند برای انجام تمرین و تشکیل تیم های خود برنامه ریزی کنند .

 

زارع نژاد ادامه داد : پیش از این فقط هیات های فوتبال و کشتی رستمکلا مستقل از هیات های بهشهر به فعالیت خود ادامه می دادند و خبری از دیگر رشته های ورزشی نبود که با تلاش فراوان ، تعداد هیات مستقل رستمکلا به عدد ۱۰ رسید .

 

وی گفت : در حال حاضر هیات های هندبال ، کوه نوردی ، والیبال ، همگانی ، پینپ پنگ ، دومیدانی و بسکتبال به جمع هیات های کشتی و فوتبال پیوسته اند که تلاش می کنیم این اتفاق بزرگ را متوقف نکرده و دیگر هیات های ورزشی را با بهره گرفتن از افراد علاقمند و با انگیزه مستقل و برای رشد و پیشرفت آن ها برنامه ریزی کنیم.

 

مسوول دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان رستمکلا بیان کرد : رستمکلا دارای ظرفیت های ورزشی فراوانی است که بسیاری از آن ها با وجود فقر کامل امکانات ورزشی در سال های گذشته ، گام به گام خود را به دروازه های پیشرفت و ترقی رسانده اند .

 

زارع نژاد اظهار کرد : به عنوان نمونه وحید صدیق قهرمانان رشته دوومیدانی ایران ، با کمترین امکانات خود را به این درجه از موفقیت رساند که قرار گرفتن نام وی در تیم ملی ایران کاملا عادی و ضروری است .

 

وی افزود : یکی از مشکلات اصلی عدم توسعه کافی ورزش رستمکلا ، کمبود بودجه برای اجرای برنامه های آموزشی و زیربنایی است .

 

مسوول دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان رستمکلا ادامه داد : باید پذیرفت که منابع مالی رستمکلا در مقایسه با شهرهای بزرگ تر ، اندک است اما آن چه موجب دلگرمی ورزشکاران این شهر می شود، حمایت بی دریغ مسوولین شهری به خصوص شهردار و اعضای ورزش دوست رستمکلا است .

 

زارع نژاد گفت : اگر حمایت های این مسوولان به ورزش ، تیم ها و ورزشکاران رستمکلایی تداوم داشته باشد ، نگرانی از بابت تامین بودجه ها و هزینه های ورزشی بی مورد است .

 

وی به زیرساخت های ورزشی رستمکلا اشاره کرد و گفت : اگر چه از احداث مکان های ورزشی جدید در این شهر استقبال می کنیم اما شرایط فعلی برای رونق گرفتن بیشتر ورزش این شهر با توجه به برخورداری از یک سالن چندمنظوره استاندارد ، یک زمین فوتبال و یک خانه کشتی ، در کنار چندین باشگاه خصوصی قابل قبول و مناسب است.

 

مسوول دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان رستمکلا بیان کرد : یکی از برنامه هایی که برای رونق گرفتن هر چه بیشتر ورزش رستمکلا در دستور کار قرار داده ایم ، برگزاری مسابقه در رشته های گوناگون ورزشی است .

 

زارع نژاد افزود :هیات های ورزشی خود را موظف کرده ایم در حد توان و ظرفیت نسبت به اجرای این برنامه ها اقدام کنند .

 

وی اظهار کرد : البته برخی رشته ها مانند فوتبال و کشتی ، دارای برنامه ریزی های منظمی هستند که موجب شده نگرانی کمتری از آینده این ورزش ها وجود داشته باشد .

 

مسوول دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان رستمکلا ادامه داد: فوتبال و فوتسال رستمکلا آرام آرام خود را به رده های بالای فوتبال استان می رساند و باید بکوشیم با تامین هزینه های لازم ، از تیم های این شهر در مسابقات استانی و کشوری حمایت کنیم .

 

زارع نژاد به مشکلات ورزش رستمکلا اشاره کرد و گفت : یکی از بزرگترین مشکلات موجود ، نبود منابع درآمدی و مالی مستقل است که امیدواریم این مشکل با نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان برطرف شده و از این طریق بتوانیم بخشی از برنامه های مرتبط با گسترش بیشتر ورزش در رستمکلا را اجرا کنیم .