رئیس اداره روزش و جوانان میاندورود درباره حضور نماینده این شهرستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: تیم استقلال میاندورود برای حضور در این رقابت‌ها امتیاز تیم تالار وحدت همدان را خریداری کرده است.

حضور تیم فوتبال شهرستان میاندورود در لیگ کشوری

 

 

به گزارش شرق پرس مختار مهدوی امروز در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به حضور نماینده‌ای از این شهرستان در این مسابقات بیان کرد: تیم استقلال میاندورود به عنوان نماینده این شهرستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور برای فصل جاری شرکت می‌کند.

 

 

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور از ۲۲ مهر ماه آغاز می‌شود، افزود: مسابقات تیم استقلال میاندورود در بازی خانگی در زمین ورزشی شهدای شهر سورک برگزار می‌شود.

 

 

رئیس اداره روزش و جوانان میاندورود درباره حضور نماینده این شهرستان در لیگ فوتبال کشور گفت: تیم استقلال میاندورود برای حضور در این رقابت‌ها امتیاز تیم تالار وحدت همدان را خریداری کرده است.

 

 

مهدوی با بیان اینکه حضور این تیم با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی فراهم شد، اظهار کرد: سعی می‌کنیم نماینده خوبی برای شهرستان میاندورود در این مسابقات بود و ترکیب این تیم برای حضور در این رقابت‌ها متشکل از بازیکنان و کادرفنی بومی است.