ثمر بخش رئیس هیات کشتی مازندران با اشاره به قطعی شدن حضور 4 تیم در رقابتهای کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر گفت: ۱۴ تیم داخلی نیز در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

حضور 4 تیم خارجی در جام شهید هاشمی نژاد بهشهر قطعی شد

 

به گزارش شرق پرس علی‌اصغر ثمربخش در جلسه هماهنگی سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد از تشکیل جلسات مختلف برای هرچه باشکوه‌تر این مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی نژاد با حضور چهار تیم خارجی گرجستان، آذربایجان، داغستان و قزاقستان و نیز ۱۴ تیم داخلی طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن در رده سنی جوانان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با ارائه گزارش از آخرین وضعیت این تورنمنت گفت: با همدلی و همکاری مسئولین استان به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی، این تورنمنت باید درشان این شهید بزرگوار برگزار شود.

 

حسین زادگان در ادامه افزود: با توجه به اینکه بهشهر به نمایندگی از کشورمان میزبان برگزاری این دوره از رقابت‌ها خواهد بود و با عنایت به حضور تیم‌های خارجی در این تورنمنت، بی‌تردید اخذ دستاوردهای فرهنگی و ورزشی درخشان از وظایف خطیر ماست.

 

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، ضمن ابراز رضایت میزبانی شهرستان بهشهر در دوره‌های قبلی این جام، اذعان داشت: برگزاری این دست از مسابقات برای مسئولین شهرستان فرصت طلایی برای بروز توانمندی‌هاست.

 

به گزارش مهر وی بابیان اینکه مازندران دارای جایگاه ویژه‌ای در عرصه کشتی است، گفت: امروز نگاه ورزش کشور، به کشتی و ورزشکاران مازنی است.