در دیدار فینال مسابقات کارگری مازندران اشکان خورشیدی داور لیگ برتری چند بازیکن تیم خوزستان را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد که این تصمیم به مذاق بازیکنان این تیم خوش نیامد و آن ها با حمله ور شدن به سمت داور ، صحنه های زشتی را رقم زدند .

 

حمله به داور فینال بازیهای فوتبال کارگری در مازندران را نا تمام گذاشت

به گزارش شرق پرس، دیدار تیم های فوتبال خوزستان و البرز در مرحله فینال اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور ناتمام ماند .

در این مسابقه که روز شنبه در زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر برگزار شد در دقایق پایانی و با اعتراض بازیکنان تیم خوزستان به تصمیم داور نیمه تمام ماند .

 

در نیمه اول این مسابقه ، صابر کریمی گل تیم البرز را وارد دروازه خوزستان کرد .

 

اشکان خورشیدی داور لیگ برتری فوتبال ایران ، در نیمه دوم چند بازیکن تیم خوزستان را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد که این تصمیم به مذاق بازیکنان این تیم خوش نیامد و آن ها با حمله ور شدن به سمت داور ، صحنه های زشتی را رقم زدند .

 

با بروز این اتفاقات ، مسوولین برگزاری ، ادامه مسابقه را به صلاح ندانسته و بازی را تعطیل کردند .

 

با نظر مسوولین برگزاری مسابقات ، تیم البرز به عنوان ، قهرمان رقابت های فوتبال معرفی شد و تیم خوزستان عنوان نائب قهرمانی رسید .

 

در دیدار رده بندی این رقابت ها ، تیم مازندران با نتیجه ۳ بر ۲ اصفهان را شکست داد و به قرار گرفتن در جایگاه سوم این رقابت ها اکتفا کرد .

 

به گزارش ایرنا, رسول ناظم الرعایا و علی دانیالی برای تیم اصفهان و سلیمان مجرد خطیر ، مهدی دستاران  و آرمان فلاحی برای تیم مازندران در این مسابقه گلزنی کردند.